1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    @Jorrie wat kost het me om :+ en :thumbs: te laten verwijderen van dit forum?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    en yellows account?
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, is nu wel weer even leuk geweest met de ':+' posts, beetje te geforceerd door blijven gaan ben ik ook wel wat klaar mee.
     
    Killamonkey en fredfenster vinden dit leuk.
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Beter dan Tekken 3?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430




    De eerste reviews op basis van de early access druppelen langzaam binnen. En het is goed!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik merk dat ik deze titel nog veel early access tijd gun. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar wat niet is kan nog komen. Vooral het RTS gedeelte (unit management & gevechten) vind ik nog behoorlijk droog overkomen. Maar goed, dit is ook echt bedoeld als een 4X titel, niet een nieuwe Dune 2. One to watch.

    King Arthur: Knights Tale komt deze week uit Early Access. Nog steeds wat ruw om de randen, maar toch interessant voor TBS fanatici met een zwakte voor de duistere middeleeuwen.

     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2022
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik neem de game ook met een behoorlijke korrel zout nog. Vraag me vooral af hoe ze de lore erin gaan verwerken, want dat is net zoiets als fatsoenlijk kunnen lezen door de krabbels van Tolkien. Je moet er echt een expert voor zijn. Ook het hele idee dat dit een RTS game is zint me niet echt. Had liever iets in FP of TP gezien, maar het kan natuurlijk wel werken.

    Surviving the Aftermath heb ik EA geprobeerd en weer toen de game officieel uit kwam. Nooit weer zal ik geld steken in een EA game als ik goed blijf opletten. Oja, Early Access afkorten was opzettelijk. :)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Rogue Legacy 2, deze week full release! :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    Meer op YT. DasTactic geeft uitleg over Dune Spice Wars. Deze gast speelt alleen maar strategy games op zijn kanaal, dus bij hem zit je voor uitleg goed. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2022
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Vroeger speelde ik veel EA Sports NHL (ijshockey). Je leest er zo weinig over dat ik dacht dat EA deze serie had gesloopt. Blijkt: bestaat nog gewoon en komt ook dit jaar weer een deel van uit. Het stadium geluid vind ik zo gaaf in deze games. Altijd leuk om een gast tegen de boards te beuken. :cool:

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blij dat de serie nog bestaat inderdaad. Vroeger ook wel redelijk wat demo's gespeeld, altijd gaaf. Maar dankzij je post mis ik Westwood. :'-(
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    More gaming goodies!





    Westwood Studios was GOED. Dune 2 & Lands of Lore... _O_
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    NHL(PA) op Megadrive was geweldig destijds. Erg veel gespeeld. Was geweldig wanneer je iemand over de boarding beukte of het glas achter de goal kapot knalde.

    Door de jaren heen af en toe nog eens geprobeerd (Dreamcast, daarna soms een demo of in GP), maar het echt verslavende van die eerste ‘simpelere’ pick-up & play’ games mis ik dan een beetje.

    Maar goed, daar hebben we nu Rocket League voor.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De intro van '99 was fantastisch:

     
    Zifnap en Yi-Long vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Haha, NHL 99 helemaal stuk gespeeld. Met zo'n intro gaat je bloed vanzelf sneller pompen! :D
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    Dorfromantik is a relaxing building strategy and puzzle game in which you place tiles to create ever-growing, idyllic village landscapes. With Dorfromantik, you can immerse yourself in a quiet, peaceful world at any time and take a break from everyday life. At the same time, Dorfromantik offers a challenge for those who are looking for one: To beat the high score, you need to carefully plan and strategically place your tiles.

    Ontwikkelaar: Toukana Interactive
    Uitgever: Toukana Interactive
    Modus: Singleplayer
    Genres: Puzzelspel, Indie, Stedenbouwsimulatiespel, Bouw- en managementsimulatie, Simulatiespel
    Platforms: Nintendo Switch, Microsoft Windows

    1.0 Release. Love the boardgame look en lijkt mij een super relaxt tussendoortje tussen alle serieuze/zware games. :thumbs:
     
    Modder-Eter en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er is een aantal maanden geleden ook een dergelijke game uitgekomen, kostte iets van 5 euro dacht ik. Deze ziet er wel wat gaver uit en heeft mijn aandacht.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb deze puzzel game een tijdje gespeeld omdat het stijltje mij wel aansprak en het mij deed denken aan Carcassonne. Maar uiteindelijk vond ik het nog niet half zo leuk en is het eigenlijk ook totaal iets anders.

    Keer op keer te specifieke opdrachten die niet haalbaar meer waren met de beschikbare stukjes (eigenlijk is fouten maken uit den boze, tenminste voor versie 1.0) waardoor soms uren aan puzzelen zo in rook opgingen. Rustgevend was enkel de soundtrack, maar de rest wekte bij mij al snel irritatie op in plaats van de verwachtte ontspannen gameplay.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina