1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Euro Truck Simulator 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 5 jan 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inmiddels weer bezig met een lange rit naar Letland. Ook de uitbreiding in Spanje gekocht. Bevalt wel weer prima voor even. Jammer dat IJsland er nog steeds niet in zit. Die pro mods ga ik niet weer gebruiken, het is goed te doen met Steam WS add ons. Game zit er met WS add ons uitstekend uit en zie nog wel eens een wagen van VOS rondrijden. Ongelooflijk hoeveel support er nog voor deze game is, maar hoop in de toekomst nog wel op meer mechanieken om je bedrijf te leiden. Wil dus graag wat meer management opties en misschien meer contact met je personeel. :)
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Lekker man! Ik wil nog steeds een keer alle DLC die ik mis in de sale halen en dan alles installeren + Promods en Rusmap. Vond Rusmap altijd geweldig, even geleden dat ik ETS2 voor het laatst heb gespeeld. Speelde altijd met Promods en Rusmap maar op een gegeven moment geen DLC meer gekocht en die ben je nodig voor die mods. Ik mis nog Road to the Black Sea, Vive la France, Iberia en Italia. Denk dat alles wel weer 70% sale gaat zijn bij eerstvolgende grote sale dus dan ben ik nog geen 22 euro kwijt. Wat voor mod gebruik je uit de workshop?

    Wat ik altijd dee was mods installeren en dan beginnen in bijvoorbeeld Polen of Belarus ofzo met een oude truck en geen geld lenen.

     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik gebruik onder andere grafische mods, mods voor trailers en mods voor het veranderen van dingen langs de weg. Zootje andere dingen, maar die weet ik niet uit het hoofd. Ik zoek altijd op de best beoordeelde mods en die zijn dan vaak geüpdate. Een zonsopkomst is dan echt schitterend. Ik wil alleen graag meer management opties, maar dat zal nog wel even duren. :)
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @RemcoM @Zifnap : Pro Mods heb ik sinds kort ook weer. Je hoeft ze nu niet meer in een aparte volgorde te activeren. Die bug hebben ze gerepareerd, net als een hoop andere dingen. Pro Mods laden de eerste keer dat je een game opstart, of beter gezegd Steam, nog niet zo snel, maar de keren erna dat je weer eens een rit moet laden gaat het sneller. Bijvoorbeeld na het afleveren van een eerdere vracht.

    Moet nu Vissticks afleveren in een stadje in Oostenrijk, vanuit Groningen. Daarna pak ik een opdracht op vanaf het bedrijf in Oostenrijk. In het verleden ging ik altijd eerst terug naar mijn kantoor in Groningen, maar dat is natuurlijk niet wat chauffeurs doen. Gelijk door met de volgende rit en met Pro Mods geeft dat nu weer een aantal prachtige uitzichten.

    Infrastructuur lijkt ook flink verbeterd, maar een klaverblad ergens in Duitsland geeft de Navigatie nog steeds problemen met afslaan of doorrijden, waardoor het mij een paar honderd kilometer omrijden kost soms. Dat probleem is in Pro Mods ook nog steeds aanwezig. In de buurt van Bremen dacht ik.

    Jullie nog bezig geweest afgelopen weken? Volgens mij kwam er ook nieuwe DLC toch???
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoppa. Vracht afgeleverd en door naar Frankrijk. Wel veel schade. :+
     
  6. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Waar op de weg had je schade gereden?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geweldig. Kan wachten op de nieuwe Pro Mods omdat de game een update heeft gekregen. Niettemin respect voor de dev en mod makers dat er nog zoveel steun voor de game is. Petje af en een serieuze frons naar andere grotere ontwikkelaars.

    Heb voor @RemcoM even gekeken naar de kleinere mods die ik heb. Onder andere een realistische dag en nacht cyclus, dichtheid van het verkeer waardoor het drukker op de weg is en wat realistischer is. En een aantal grote trailer packs en dergelijke, net als de grootste echte bedrijven uit Europa, die je doorgaans ook rond de landen waar ze vandaan komen ziet rijden. Koppel dat aan pro mods en als je dan door de bergen gaat tijdens een zonsopkomst... _O_

    Nu gewoon even wachten tot ik de nieuwe update van pro mods kan gebruiken. De huidige is 2.60, maar dat zal wel 2.61 worden. Het enige jammere aan zoveel steun voor de game is de korte tijd tussen iedere update, waardoor je soms vaker dan normaal moet wachten om je eigen mods een update te geven. Het blijft echter wel genieten om door Europa te rijden. Op deze manier blijf ik gewoon positief denken over het werk wat mijn vader vele jaren deed. Hij zou doorgegaan zijn tot na zijn gedwongen pensioen als het kon. :)
     

Deel Deze Pagina