vanuit algemeen consumer perspective was het een prima showcase I guess, maar from my own perspective honestly its been a rehash for years. for real, ik zie elk jaar gewoon hetzelfde. zooitje indies, nieuwe uitbreiding sea of thieves, nieuwe forza, teaser voor whatever the fuck, paar gare spaceshooters en zombietroep en paars harige stuiterballen dildogame owja en natuurlijk een random halo addon in een random game (MS flight simulator dit keer), gekke phil die weer een babbeltje doet over announcement aankoop x (en showt de InsANe library aan devs en games) en het feest is weer compleet.
helemaal niks kon me bekoren behalve diablo 4 (multiplat), verder persona gamepass dont care, riot games gamepass dont care, nooit van geweest van kojima, forza is een racer, dont care (en zelfs dat vind ik er tegenvallend uitzien voor 'nextgen'), en als laatste, de grote 'klapper' starfield.
starfield is een gepolijste game uit 2015. ziet er ok uit, framerate 15fps (dit kan gewoon echt niet meer), engine nog steeds die van oblivion, moet ik echt weer die gezichten aangluren met een fucking xbox series X kom op jongens. 10000000000 planets yeah sure iedereen weet toch wel hoe dit gaat worden joh. mediocre main verhaal, paar leuke sidequests, boring forever grind, kan je nu al vertellen dat de launch een drama wordt (like any bethesda game these days), technisch een zooi, duurt weer jaar om te patchen en shit zodat t eindelijk eens solide draait maar die dev dont give a F moneys van MS/gamepass share is toch al binnen. eerlijk noem een echt goede bethesda game sinds skyrim. precies, none. en dat is al 12 jaar geleden. maja ikga t toch wel proberen want ja Euh GAmEpAsS tOCH.
ik mis weer de echt kwalitatief goede exclusives, gewoon het leveltje sony. maar dat komt nooit meer cuz gamepass model. verder gebrek aan infinite (die hele game is toch al extreem bout qua content, echt ongelofelijk jammer cuz de core gameplay zit zo ontzettend goed in elkaar), show op zn minst fable, en gears 10 whatever.
hele gamepass model trekt gewoon de kwaliteit van de 'AAA' titels naar beneden, forever camp sony atm tot hun hetzelfde gaan introduceren (ik vertel hier eens wat nieuws /s), die hebben echt belachelijk goede exclusives uitgebracht de laatste jaren en MS werkelijk GEEN EEN. kan ook niet begrijpen dat mensen dan ook nog enthousiast zijn over de exclusives van MS, los van het gamepass model wat natuurlijk wel aantrekkelijk is die bij elkaar geraapte zooi games waarvan je er 2 gaat spelen. MS kan studios blijven opkopen maar als ik kwaliteit wil ga ik wel naar sony of nintendo.
Sony+Nintendo = kwaliteit
MS = kwantiteit
Klik om te vergroten...