1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Better Call Saul

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 feb 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zag net dat aflevering 2 blijkbaar ook al uit is. Eerste 2 afleveringen waren echt goed imo, jammer dat het wekelijks wordt uitgezonden en niet alles in 1x
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik houd van deze serie. Zit er gelijk weer helemaal in. Mooi introductie van
    Hank
    in de laatste ep! Inderdaad jammer dat het 1 ep per week is... wil die shit bingen.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Geniet echt weer van nieuwe afleveringen in het BrBa universum. Tot dusver goede eps.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wauw is hier een topic van.
    Ik ben de serie nu aan het verslinden!! Eerste twee seizoenen nu gezien en ik ben echt aan het genieten.
    Ik was eerder eens aan de serie begonnen maar bleef toen steken op 1-2 afleveringen, maar krijg er nu geen genoeg van.

    De relatie Chuck/Jimmy is super-interessant, Kim/Jimmy idem, Howard schommelt in mijn perceptie een beetje tussen lul en best OK, en eigenlijk geldt dat ook wel voor Jimmy! Genieten :lol:
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hele tijd geleden ook het eerste seizoen gecheckt maar vond er maar weinig aan. BreakingBad wel heel dik tho. Wordt Bettercallsaul qua suspense e.d. nog beter of no?
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Jup. Een van de weinige series denk ik die elk seizoen beter blijft worden. Saul glijdt per aflevering van low life advocaten boy af naar het BrB wereldje. Je weet vooraf natuurlijk al hoe hij terecht gaat komen, en die weg daar naartoe wordt steeds leuker en spannender imo.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Blijft wel een slow paced serie tho. Maar verder wel een erg sterke serie.
    Volgend jaar het laatste zesde seizoen.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En het wordt elk seizoen alleen maar beter. Als seizoen 6 die trend straks voortzet komt BCS wat mij betreft op dezelfde hoogte als BB te staan
     
    B Tender vindt dit leuk.
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kijk er al naar uit om BCS na afloop weer vanaf begin te kijken en BB er direct achteraan te plakken
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Dus ik moet 60 uur aan serie kijken voordat het goed wordt? Mij teveel moeite. Kwam niet door de 1e 2 afleveringen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee ze bedoel ik het niet. Vond seizoen 1 zelf wel tof maar niet ijzersterk (net zoals met BB s01) maar vanaf seizoen was vond ik het al fantastisch en het werd daar na alleen maar beter. Als je BB leuk vindt even een klein beetje doorzetten en je zult er geen spijt van krijgen
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Misschien nog een keer proberen. Ik had ook moeite met de charachters. Bij BB was ik meteen geinteresseerd in wat er ging gebeuren met de hoofdpersonen. Nu had ik dat niet. Maar goed het is al een paar jaar geleden. Wellicht dat ik nu meer in de mood ben.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Mwa fuck it spinoffs sws instant desinteresse.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben inmiddels helemaal 'bij'! Echt genoten! Ik vind de dynamiek tussen Jimmy en Kim briljant, eigenlijk idem voor Jimmy/Chuck en Jimmy/Howard. Kim en Mike zijn samen m'n favoriete karakters. Kim, het morele kompas van Jimmy, maar wel met haar eigen donkere randje, en Mike, muscle met een groot hart.

    Twee dingetjes / vraagjes:
    Had Stacey Ehrmantraut ergens in seizoen 1/2 niet doen voorkomen naar Mike dat haar huis beschoten was terwijl dat niet zo was... Een stille hint om Mike voor Stacey een huis in een duurdere wijk voor te schieten... Wat ik begreep is dat Mike dit bedrog doorhad maar het tot nu toe eigenlijk een beetje heeft laten lopen... Sindsdien vind ik Stacey een kutwijf.. Wat zou Mike van haar denken, hij doet nog altijd alles voor haar en haar dochter? Is dit door de vingers zijn zijn manier om het verlies van haar man / zijn zoon goed te maken voor haar en haar dochter? Of zou hij het alleen tolereren omdat ze de moeder van z'n kleinkind is? Zou het nog een staartje krijgen?
    Het laat wel een andere kant van Mike zien.. Als iemand hem zakelijk een loer draait dan kan hij keihard zijn (wel een gevallletje blanke pit).

    En dat tweede.. Howard zocht in S05 toenadering bij Jimmy en later ook Kim. Jimmy sloopt z'n auto en stuurt die hoeren op hem af en ook Kim was niet heel warm. Heeft Howard dat echt verdiend? In seizoen 1 vond ik het een lul, maar hoe verder de serie vordert hoe meer ik hem eigenlijk mag en hoe meer ik vind dat Jimmy en Kim gewoon heel naar naar hem doen.. S06 lijkt wat dat betreft ook weinig goeds in petto te hebben als ik de laatste aflevering mag geloven..

    Ohja
    Ik hoop dat ze Ignacio niet omleggen. Vind hem veel te lief om te sterven.. Maar denk dat hij en z'n familie een probleempje hebben..
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ignacio en Lalo worden beide genoemd in Breaking Bad dus kans is groot dat zij het gewoon overleven. Ben eerder benieuwd wat ze met Kim doen gezien er in BB nooit naar haar verwezen wordt en ze toch echt een hele grote impact op Jimmy's leven heeft
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dit blijft zo’n heerlijke scene …


    18 April begint seizoen 6 in de USA, maar zal dus wel even duren voor hij compleet op Netflix staat. Zal er wellicht wekelijks opgezet worden maar ik wacht dan liever tot ik het in 1x kan kijken ipv steeds te wachten.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Holy shit dat einde van ep7 :eek:
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gister begonnen aan S1, ooit wel eens gekeken maar nooit afgekeken dus (S1 wel dacht ik). Ben benieuwd!
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oehh is er een nieuwe. Ik was na de eerste seizoenshelft in winterslaap.
    Binnenkort eens kijken!
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dr was geen nieuwe haha, e7 was de laatste van de eerste seizoenshelft (dacht dat dat 6 was).
    Einde was zeker holy shit:eek:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina