1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Er zat denk weinig anders voor Alonso. Piastri zal snel aangekondigd worden, wat terecht is overigens, maar ik had liever ocon exit zijn gaan.
    Verder kan Alonso nergens terecht en denk ik inderdaad dat AM over een tijdje (niet dit jaar) boven Alpine staat.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Valt nog te bezien met de budgetcaps, Lawrence kan er niet ordinair geld tegenaangooien en Alpine is de laatste jaren goede stappen aan het maken.
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ook nog niet zoveel vertrouwen in het geld van Lawrence. Vaak zijn de fabrieksteams toch de beste. Oké, RBR is een uitzonderingetje maar vaak gaan privéteams ten onder of rijden achteraan (Minardi, Jordan, Sauber, Prost, Williams, Stewart, Tyrrell, Force India, etc.). Daarbij valt me ook op dat toen het nog Force India was, ze elk jaar steeds iets beter werden dan het vorige jaar. Sinds Lawrence aan de macht is daar, gaat het juist elk jaar iets slechter, afgezien van dat jaar waarin ze de Mercedes kopieerde. Toen waren ze wel heel goed natuurlijk, maar dat was een incidenteel slimmigheidje. Dat kan niet elk jaar.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij had hij gewoon bij Alpine kunnen tekenen maar ik denk dat hij daar ivm Piastri maar een contract voor 1 jaar had gekregen terwijl het nu dus iig 2 jaar zijn.

    Had toch ergens stiekem een klein beetje de hoop dat AM misschien wel voor Nyck de Vries zou kiezen...
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk ook dat hij max 1 jaar had gekregen en snap daardoor ook dat hij zijn heil ergens anders zoekt. Persoonlijk denk ik dat het echt geen slechte keus is.

    Ik snap overigens de hoop/hype om de vries niet zo. Ja hij is F2 en FE kampioen, maar als er iets is wat hij in z'n 3! Jaar F2 heeft aangetoond is het wel dat hij slecht is in het managen van banden. En laat dat nou een verdomd groot onderdeel zijn van de huidige F1.
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    De Vries is ook al 27 jaar, de echte grote talenten debuteren al veel jonger in de F1. Kijk maar naar alle wereldkampioenen van de laatste tijd (Max, Lewis, Kimi, Alonso, Vettel, Rosberg, Button).
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Overigens niet geheel onbelangrijk nieuwtje voor degene die wel Ferrari fatsoenlijk naar de titel willen leiden: F1 2022 Manager komt 30 augustus uit voor vrijwel alle platformen. Officiële licenties en lijkt erg uitgebreid te gaan worden:
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Daar lijkt me dus echt geen fuck aan.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee klopt ik denk zelf ook niet dat hij perse in de F1 hoort te rijden maar een extra Nederlander is natuurlijk nooit erg....
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hahaha wat een shitshow 8)

    Piastri naar McLaren dus neem ik aan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alonso wel naar Aston Martin. Die weet ook van geen ophouden, maar ik snap wel waarom. Hij weet de pace nog wel te houden met waarin hij moet rijden. 41 en 42 als hij volgend jaar meedoet. Vettel en Alonso hadden in één team moeten zitten in hun hoogtijdagen, maar graag zie ik ze beide na hun pensioen commentaar geven. Prettige persoonlijkheden hebben die twee.

    O en dat gezeik tussen die neppe Hamilton en Verstappen fans die net een paar jaar F1 kijken mag ook wel sterven.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ja. Samen met Norris, Ricciardo en Palou. Ofzo.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Benieuwd of ze Ricciardo gaan uitkopen..
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Zak die maakt er een mooie show van. Zal aardig in de papieren lopen dan als je Danny Ric uitloopt en Piastri contractueel bij Alpine weg kan halen.

    Otmar is ook goed op de hoogte trouwens, die verteld steeds doodleuk dat die alle veranderingen via het nieuws hoort. Gaat lekker daar.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Met Palou speelde/speelt er toch een zelfde soort verhaal als met Piastri?

    Maar goed verwacht niet dat Piastri bij McLaren zou gaan tekenen als hij er niet zeker van is dat hij volgend jaar ook gaat rijden dus dat zou dan idd exit Ricciardo betekenen. Had eigenlijk verwacht dat de opvolger van Ricciardo O'Ward/Herta/Palou zou zijn
     
  17. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Wel een zure manier om jezelf te introduceren binnen de formule 1, maar snap wel dat wanneer hij meer potentie ziet in een ander team dat hij daarvoor wilt gaan. Heeft al een mooie carrière voor zo'n jong iemand in de autosport.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ricciardo maakt dan de omgekeerde route terug naar Alpine lijkt mij. Norris en Piastri lijkt me ook een mooi koppel voor McLaren.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]
    :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2022

Deel Deze Pagina