1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Grafische stijl doet het me aan de HD-2D rpgs van Square denken. Leuke spelletjes om tussendoor te spelen. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2022
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gisteren Fallen Order uitgespeeld. Prima speelbare game, zeker wanneer de combi Star Wars + metroidvania + snuifje Souls gameplay je aanspreekt. Verder niet opzienbarend, maar zeker een playthrough waardig. Sommige bosses waren trouwens behoorlijk episch! En nu ga ik eindelijk beginnen met Deus Ex: Human Revolution (Director's Cut). Niet te geloven dat ik deze titel nooit heb uitgespeeld. Verheug me erop, want ik lees online veel positieve reacties. Overweeg nog om een ENB te installeren, voor een grafische oppoetsbeurt. Zie hieronder een filmpje daarvan. De trailer zet in ieder geval een puike sfeer neer. SF dystopia / Bladerunner pur sang. <3



     
    MAD 1976 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar ga je geen spijt van krijgen. Zet hem op Hard zou ik zeggen. Is goed te doen als je de omgeving goed in je op leert nemen. Beste game van 2011. Mag van mij zo een remaster of remake van komen. Trouwens: Die DLC waarbij je je krachten niet hebt is best wel pittig, maar lekker spannend ook. En vooral veel blijven ontdekken, dat loont later richting de endgame toe. :) Veel plezier! :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die 2 Deus Ex games zijn echt pareltjes. Hopelijk eindelijk een deel 3 nu ze niet meer bij Square Enix zitten!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Was op normal gestart, maar ben nog aan het begin. Misschien toch op hard spelen dan.

    Is het vervolg ook nog goed? Ik heb ergens gelezen dat het verhaal in die game half afgerond eindigde?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vervolg is inderdaad ook nog prima te doen, ondanks wat je zegt. En erg mooi, maar ook best wel veel van hetzelfde en helaas Micro Transacties. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heel erg weinig micro...?
    De collector edition was een zooi, maar dat hebben ze terug gedraait na veel klachten
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou niet bepaald moet ik je zeggen. Vorig jaar de game nog gespeeld en toen zat er nog van alles in, of dat moet door mijn save in de cloud komen, maar daar ga ik niet vanuit. Is ook niet zo erg als je er vanaf weet te blijven. Ik destijds niet, maar de game is wel een stukje pittiger dan HR DC, wat de verleiding helaas groter maakt.

    Het verkennen is echt net zo leuk en ik meende dat er een open einde in zat waarbij je nog side quests kon doen. Het is om die reden dat ik ook hoop op een goede remaster van HR voor de current gen consoles. En nu dus blijkt dat SE er niets meer mee te maken heeft, zou die er best wel eens kunnen komen. Een remaster is beter te doen dan een remake en als ze het net zo aanpakken als EA BioWare heeft laten doen met Mass Effect, dan zit je gebakken qua details en verbeteringen.

    De remaster van Mass Effect voelde ook aan als een remake op veel vlakken, maar was sneller klaar dan menig remake wat net zo lang duurt als een originele game. Verhaal van Divided is het enige minpuntje. Het is een beetje onafgemaakte chaos en DLC veranderd daar helaas ook niet veel aan. Wel weer een leuk appartement tot je beschikking... in een slechte buurt. Gewoon doen dus die games en lekker wachten tot ze een keer een remaster aankondigen. :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]
    Verslavend. Heb voor Ferrari gekozen. Sainz van plek 20 naar 4 en Leclerc van 2 naar 1 geloodst in de eerste GP. Jaja, door de juiste strategie te kiezen. Niet zo diepgaand als de FM reeks, maar minstens zo verslavend. Blij mee, dan hoef ik volgend jaar niet de reguliere F1 game te kopen, want in deze titel is ook gewoon alles onder licentie en dat gaat ook op voor de stemmen tijdens een GP weekend. Erg leuk en puike besturing op de consoles. :)
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Laatst bewerkt: 30 aug 2022
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijk: Ferarri naar een 1/2 geloodst in Miami. Omdat ik beter banden kan kiezen dan Duo Penotti. :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ja, ziet er leuk uit. Hopelijk de terugkeer vd blauwe egel.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Paar uur bezig geweest met de remake van TLOU. Visueel hoogstaand, dusdanig dat je bijna geen Ray Tracing nodig hebt. Heel veel opties om het makkelijker of uitdagender te maken. Controls blijven af en toe nog wel haken en de schermbreedte heeft een bug. Af en toe schuift tekst uit beeld. Verhaal staat nog steeds als een huis en dat moment met Joel in de proloog voelt pijnlijker aan, met name als je let op de uitdrukkingen van zijn gezicht en met wie hij is. Vooral licht is een erg sterk punt, de reden waarom ik zei dat RT eigenlijk amper tot niet nodig is.

    Enige grote nadeel is, wat de game beter dan deel 2, althans de stukken met Ellie, had kunnen maken, is dat er best wel wat blokkades weggehaald mogen worden. Hier zou je dan verzamel dingen kunnen verstoppen of zoals in deel 2 een klein tussenfilmpje in het open gedeelte, waarna je bijvoorbeeld een kluis moet openen. Weinig tot geen echte vrijheid, maar desalniettemin staat deze remake erg dicht bij het origineel, met de nodige visuele en technische aanpassingen. Alleen denk ik dat er nog genoeg uit te halen valt als je wat blokkades weghaalt.

    Op deze manier voelt het een beetje hetzelfde als dat Mexico stuk in RDR 2, waar ook niets te beleven valt en wat eigenlijk overbodig is. Maar al met al komen mijn indrukken wel redelijk overeen met de reviews die ik gepost heb, zei het dat er nog wel een patch of twee nodig om die kleine bugs weg te werken, net als wat aanpassingen van de soms wat haperende besturing.

    Loopt helaas nog niet zo vloeiend als deel 2, waarbij vooral het kruipen een gemis is. Mijn cijfer weet ik nog niet echt, maar wel dat het veel beter te doen is voor een game die goed nagemaakt is dan menig originele AAA titel vandaag de dag, zeker bij launch. Als ik hier een waarde aan moet plakken in euro's, dan is 80 inderdaad teveel. 50 euro maximaal, 60 voor de SE. Voor nieuwkomers vooral echt een waardig visueel spektakel op de PS5. :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zal de game nog eens een kans geven wanneer hij voor 15-20 euro in een budgetbak ligt. Hoe verhouden de graphics zich tot TLOU2 op PS5?
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Of bij PSN plus zit een keer.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    echt weer zon verkrachte gamepass mentaliteit dit
     

Deel Deze Pagina