1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rings of Power

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Taab, 2 sep 2022.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    We weten allemaal dat je dat in één woord gaat samenvatten.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.616
    Leuk Bevonden:
    8.708
    Ok het is wel echt heel mooi gemaakt. House of Dragons ziet er in vergelijking heel cheap uit
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    vond die house of the draggoe scene met die meetup op de brug met die draggoes (sorry not sorry spoiler t zit gwn in de trailers ok) wel piecie cheapie ja met die mist enzo.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    zet de stemmen overigens op t nederlands

    echt een aanrader
     
    Garrett, Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    [​IMG]
    :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    :+
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Zoals @Yi-Long altijd zegt, zonder japanse stemmen mot ik het niet

    Verstuurd vanaf mijn Mi Note 10 Lite met Tapatalk
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik zit trouwens even bij metacritic te lezen wat die negatieve reviews allemaal zeggen. 99% gaat over dat het niet Tolkien is of over het feit dat er zwarte acteurs in zitten. Best idioot.

    Over de slechte dialogen ben ik het deels eens in aflevering 1. In 2 wordt het al een stuk beter. Ben benieuwd of mensen dit kijken of afgeschrikt worden door rabiate Tolkien fans/ anti woke zeloten.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb niet eens problemen meer met het feit dat het nogal woke is. Ik zie het al binnen een paar minuten kijken los van Tolkien en als een eigenzinnige serie van Amazon. Het gaat tenslotte niet om een waargebeurd verhaal.

    Kijk: Je kunt ook niet zomaar de geschiedenis van de VOC gaan omdraaien in precies de tegenovergestelde omstandigheden. Dat moet je mij als blanke man ook niet doen, daarvoor ben ik teveel iemand die waarde hecht aan de realiteit en waarheid van geschiedenis.

    Wat deze serie betreft is het voor mij gewoon veel makkelijker geworden om het als een losstaande serie te zien met wat Tolkien elementen. Beetje als de Diablo reeks niet zien als een volwaardige RPG. Simpel zat, zoals je deze serie misschien moet gaan zien als iets simpels, maar wel effectief. :)
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    ben t inmiddels wel zat dat elke franchise gedisneyfied wordt zoals star wars (boeit me inmiddels geen reet meer), LOTR nu en Marvel as anyways waar de kwaliteit echt major aan t declinen is atm. dit jaar enkel vermaakt met peaky as always en the boys die gewoon enorm sterk is



    [​IMG]
     
    Daz, Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik geef je groot gelijk, maar je hebt een keuze of je het wil kijken of niet. Dat beseffen te weinig mensen nog en daarom verkoopt het nog, omdat we liever zeiken dan er een onafhankelijk oordeel over te geven. In dat opzicht is ROP gewoon prima te pruimen, als je het oordeel velt dat je dit los moet zien van het schrijfwerk van Tolkien.

    Enige pijnlijke momentje voor mij is dat ze de hele geschiedenis met Morgoth afserveren als een stukje intro. In de boeken pleegde hij namelijk de zwaarste misdaad uit al het werk van Tolkien.

    Sauron heeft ook te snel een introductie gekregen, maar zijn kwaadaardigheid komt in de eerste ep goed over. Enkel dat Morgoth afgeserveerd werd als een introductie punt is zwak, daar hoef je de boeken ook niet voor te lezen. Wat betreft andere series: Die negeer ik of kijk ik gratis, want TROEP kijk je gratis of niet zoals jezelf al duidelijk maakte. :)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    jongens er zijn 8+ mensen online moet ik elke convo met yellow voeren?
     
    Scarlett, Alexknl, Jorrie en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    :+
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Waarschijnlijk zouden er meer dan 8 mensen online zijn als jij en Yellow niet iedere discussie zouden voeren.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.530
    als je goed leest zie je mij godzijdank 0 discussies met die man voeren
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    :+<3:+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705

    Hij doet die stemmen zo goed dat het bijna niet opvalt dat het de echte acteurs niet zijn. :+
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind de eerste 2 episodes best vermakelijk. Ziet er natuurlijk fantastisch uit, maar kijkt verder goed weg.
     
    Taab en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja, maar alleen dat acteerwerk en de verhaallijn mag nu wel eens vlot getrokken worden. Acteren vind ik ondermaats. Ze proberen of allemaal te leuk of te serieus te zijn.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Het is pas twee afleveringen lambal. Beetje geduld man. Je doet net alsof we bij seizoen 3 zijn.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina