1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Op zoek naar gamersmaatje in real life, omgeving Zwolle

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door EvilShuckle, 5 sep 2022.

  1. EvilShuckle

    EvilShuckle New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    6
    Dag allen,

    Een onwaarschijnlijke poging, maar you never know. Mijn naam zet ik liever niet openbaar neer. Ik ben 32 en op mijn leeftijd is het zo (of misschien is het enkel mijn ervaring) dat meer en meer vriendschappen wegvallen en er weinig nieuwen voor in de plaats komen. Vroeger had ik wel vrienden waar ik een hele dag mee kon gamen, maar tegenwoordig niet meer. En desondanks mijn leeftijd is gamen toch nog wel iets wat ik erg leuk vind. Wat ik voornamelijk erg leuk vind zijn de moeilijke games. Des te vaker ik dood ga, des te leuker ik het vind. Ik ben bijvoorbeeld nu bezig met een modded hell mode Elden Ring, maar heb een modded hell mode remnant of the ashes gepland, wil ik de laatste bosses van cuphead op hard nog verslaan en wat meer dingetjes.

    Momenteel ook veel bezig met Multiversus, maar dit is gigantisch op online gebied. Wat andere spellen die ik speel zijn veel leuker offline als couch co op dan online, als het al mogelijk is ze online te doen.

    Ofwel, ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die ook kan genieten van moeilijke spellen of van multiversus en die het leuk vind ik het echt te spelen. Ik woon in Kampen (bij Zwolle in de buurt) en ik heb een handicap waardoor ik aan Kampen gebonden ben, dus het zou bij mij thuis plaatsvinden. Nu heb ik gelukkig wel een beste game-room opgebouwd over de jaren, met een Switch, een best oude game pc die het nog verwonderlijk goed doet en een behoorlijke VR ruimte. Ironisch genoeg geen Xbox. Wellicht schaf ik binnenkort nog een ps5 aan. Wat dat betreft opties zat.

    Mocht iemand dit lezen, denken: Hey, ik woon in die omgeving en zou het geen punt vinden dat af te reizen en zou ook wel een hardcore game maatje willen, doe mij dan een bericht.
     
    RemcoM, Reckuuza, Yerewn en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    RemcoM, Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina