1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Stray is ook echt heel chill! Heb die laatst uitgespeeld in PS Plus Extra, vond 't een topper.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik bedoel denk ik ook Extra. Essential is de oude basis plus volgens mij he.

    Ben benieuwd, wel prima even tussendoor :)
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Essential kost 59,99 euro per jaar. De duurste versie 120 euro. Dan krijg je wel honderden games uit de klassieke tijd. Alleen jammer dat je die niet kunt downloaden. Streamen op de PlayStation is kut.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ja ik heb dus essential. Nog uit de aanbiedingen tijd van €45. Alleen hij loopt tot juni 2023.
    Ik kon dus Stray kopen voor €29.99 of voor €32,10 tot juni upgraden naar Plus Extra met gamecatalogus. Keuze snel gemaakt. Die is normaal €99.99.

    Eigenlijk wil ik deze nog wel spelen. Maarja iets met tijd.
    Stray, FF7 Remake, Prey, Second Son, Guardians of the Galaxy, Little Hope, far cry 3 classic & Valhalla
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2022
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is er kut aan? Werkt gewoon prima.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Enorm traag en ik heb 200 mbit.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nergens last van gehad, misschien toch je ping eens checken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh ja, Wanted! Deze titel zou nog eens low key gaaf kunnen worden.



    Vergeet deze titel niet. Er komen niet zo heel veel realtime (met pause) strategy games uit op de consoles, maar The DioField Chronicle is daar een uitzondering op. Release op alle console platformen (Xbox, Playstation en Switch), inclusief PC. Filmpje laat het eerste (demo) level zien. Lijkt allemaal nog gemakkelijk, maar het zou zomaar eens hectisch en complex in de latere levels kunnen worden. En dat is natuurlijk helemaal prima voor de armchair generals onder ons. :)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2022
    Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


     
    Yi-Long en BigSyke vinden dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    SF6 ziet er erg tof en ook heel vernieuwend uit.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    WAT IS DAT VOOR HETE MAIN CHARACTER
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Warhammer 40,000: Dawn of War 2, online team VS met de elite mod nog altijd populair. Indrid cast, Tyranids vs Chaos 3 vs 3 match. Actie gegarandeerd.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Voor de mensen met nostalgische gevoelens voor Valkyrie Profile (PS2 era), een langverwachte opvolger in deze serie.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mag ik hier even melden hoe blij ik ben met de toenemende populariteit van demo's? Jaren geleden was dit helemaal uit, maar demo's zijn weer helemaal terug van weggeweest. Dit weekend op de PS5 de demo van Diofield Chronicle, Valkyrie Elysium en Wo Long: Fallen Dynasty gespeeld. Het heeft mij heel wat uurtjes speelplezier opgeleverd.

    Diofield was het meest "meh". Realtime strategy gameplay heeft de potentie om interessant te worden, maar mijn god wat zijn de dialogen stroef zeg. Alsof een groepje Aziaten is gevraagd een Engelstalig plot van een bordje hardop te lezen. Het woord houterig is er niets bij, bij vlagen zelfs komisch. Maar zoals eerder gezegd: de gameplay heeft potentie. Op de consoles bestaan niet zoveel games van dit speltype, buiten Fire Emblem.

    Valkyrie Elysium wordt mijn "guilty pleasure", dat merk ik nu al. Een game met PS4 graphics en PS3 level design. Grote en kale ruimtes. Maar het vechten is ontzettend lekker. Er is gewoon iets ontzettend verslavends aan de combo gameplay waarbij je zwakke en harde aanvallen in een rits aan elkaar rijgt. Het heeft wel een beetje weg van Bayonetta en Devil May Cry, zeker sommige moves waarbij je tegenstanders in de lucht schopt (launcher) of ze met ontelbare zwakke aanvallen doorzeeft. Daarnaast diverse soorten magie en je hebt ook nog een "haak" waarmee je snel wordt getrokken naar tegenstanders (zoals boogschutters). To top it off: er is een score systeem. Tijd, gebruikte items, aantal deaths etc... alles telt mee in jouw score aan het einde van het level. Ik weet niet wat het oplevert, maar dit stimuleert mij persoonlijk om altijd zo goed mogelijk te spelen. En je kunt allerlei tonnen en stoelen tot duigen slaan (dat levert dan soms weer kristallen op om abilities te upgraden); dit tonnen spatten nog beter uit elkaar dan Wo Long. :D

    Wo Long: Fallen Dynasty kende ik voor deze week nog niet. Het is een combi tussen Nioh en Sekiro. Poise is hier spirit. Verder minder pinata loot showers, dus meer zoals Dark Souls. Zeer vermakelijke demo, al merk ik wel dat ik de gameplay steeds minder verrassend vind. Misschien komt dat ook wel omdat ik op dit moment nog steeds Nioh 2 speel. Maar goed: voor de gamers die geen genoeg van dit soort titels krijgen is dit denk ik wel een aanrader. Deflecten is wel lastig zeg, waarschijnlijk omdat de knop voor deflecten tegelijk dodgen is. De timing is soms wel erg precies. Mijn resultaten op dat vlak waren zo wisselend, dat ik steeds meer ging cheesen met afstandswapens en magie (hagelstorm). Laatste boss was pittig, maar je krijgt hulp van een NPC (die je moet oproepen). Grafisch de mooiste van de drie demo's die ik heb gespeeld.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    ‘Probleem’ met demo’s is vaak dat je dan bij de full release weer door dat eerste stuk moet. Maar verder natuurlijk prima dat ze terug zijn. Destijds demo/beta van Nioh 2 gespeeld, en dat helpt dan wel meteen goed om je te overtuigen dat die game de moeite waard is.

    Al meerdere mensen hebben geklaagd over die (te) strakke timing voor parries (en dat het nu 2 verschillende knoppen zijn voor parry/block), dus neem aan dat Team Ninja wel iets met die kritiek gaat doen, zoals ze dat ook met de kritieken op de Nioh beta’s hebben gedaan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Er bestaan blijkbaar alleen maar MP betas
     

Deel Deze Pagina