1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto VI

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 28 jul 2022.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    IK WIL MN LEVEN TERUG ZIF
     
    Garrett en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Begrijp ik. :+
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Real.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2022
    RemcoM vindt dit leuk.
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Tsja zal wel real zijn, maar in ontwikkeling dus ook niet heel spannend ofzo
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Schijnt ook 10k lines aan source code gelekt te zijn.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    10k regels stelt niet zoveel voor bij zo'n project.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    fake af
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is real, maar schijnt van 2019 build te zijn, nog voor PS4 Pro, dus tja, zeer early build, waar de focus nog nergens op graphics enzo zal liggen, maar voornamelijk pathfinding, interactie, ai-reacties, etc.

    Hecht er verder weinig waarde aan.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    HILLBILLY GUY + THICK LATINA TROEP
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Maybe gooien ze er een character-creator in aan het begin van de SP. I hope.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nee fuck dat. Ik wil gewoon met een good written character spelen ipv weer zon gare creator troep met iemand met een paarse dildo op zn kop
     
    Tim en Jorrie vinden dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Je bent niet verplicht om een paarse dildo op je kop te plakken in de character-creator, Reck.

    Ik neem aan dat je voor deze Bonnie & Clyde team-up dan beide characters zou kunnen createn, naar hoe jij wilt dat ze eruit zien, en dat het script verder gewoon hetzelfde blijft.

    Dus als jij met Ryan Gosling en Beyonce wilt rondrennen, dan is dat in principe hetzelfde script als wanneer Yellow met Dries Roelvink en Mien Dobbelsteen op rooftocht gaat.

    Maar goed, eerst maar eens afwachten. Maybe zitten we wel gewoon vast aan deze twee characters.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zo lang je maar geen witte characters kan maken. Dat is echt uit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nee man, dat is echt maximaal troep.

    Leaks zijn kut, want je gaat iets baseren/mening creëeren op een alpha mode. Maar ik heb geen zin in een hillbilly guy zoals Trevor weer in combinatie met een gekke Latina. En zelf ook niet fan van Vice City vibes. MAARJA WILL SEE.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    same, fuck deze tokkie troep. anyways GTA V kan imo voor mij iig nauwelijks getopt worden dus alles wat ik zal zien wal toch snel een teleurstelling worden.

    geinig dat dit geleaked is maar niemand heeft hier wat aan, t kent alleen maar verliezers.

    en dat is dus precies helemaal kut. laten we anders de volgende last of us horizon god of war halo ook met character creators doen, kun je lekker met pippi lankous takken verzamelen ipv kratos. is toch gewoon zelfde script joh. maakt t uit.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2022
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Voor mij kan GTA5 vrij makkelijk getopt worden, want vond de characters maar trieste figuren, verhaal eigenlijk geen vrijheid, en de wereld was okay, maar werd eigenlijk ook te weinig mee gedaan. NPC’s waren zeer matig (weinig boeiende ai, geen toffe physics wanneer je ze iets aandeed (volgens mij deed GTA4 dat wat beter), geen interessante wildlife zoals in RDR2, volgens mij waren flying controls ook ruk, en drive-by controls ook, etc etc. Voor mij max een 7 of 8 waard als game, want vermakelijk als open world playground en toffe radio-stations.

    Ik heb liever een toffe character-creator ipv dat je vast zit aan een avatar, want of je iets hebt met die character, qua design, is vrij persoonlijk.

    Mijn character in Monster Hunter World vind ik bijvoorbeeld geweldig.
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Lance Vance
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bij dit soort games doet een character creator weinig goeds. Met een character creator heb je nooit zon goede immersie als met een vast personage.

    Een vast personage wordt helemaal ingeleefd door de stemacteur inclusief mimiek en stem. Je kunt de mimiek, bewegingen en stem van de acteur van Kratos als voorbeeld niet goed uit laten komen op alle gezichten uit de creator.

    Kratos heeft een bepaalde lengte, verhouding armen t.o.v. benen etc. Alle animaties zijn hierop aangepast. Ook een cutscenes waarin Kratos bedenkelijk aan zijn baard plukt of waar Aloy met haar lange haren zwiept komen niet uit als je een heel ander karakter hebt zonder baard of met kort haar.
     
    Reckuuza, WorkingTitle en Jorrie vinden dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind GTA wel een ander soort game dan de games die jij noemt, en er zijn ook wel open world games waar je gewoon je avatar maakt en daar genoeg ‘immersie’ en een bond mee voelt, maar goed, het hangt een beetje af van wat de makers willen en hoe ze het invullen.

    Voor beide opties voelt wat te zeggen. Met pre-set characters loop je wel het risico dat ze een groep spelers niet aanspreken, en nu is dat bij bepaalde games belangrijker dan andere games, ook met het oog op setting.

    Voor mijn gevoel zou je prima een GTA kunnen maken waarin je je eigen character hebt vormgegeven, maar natuurlijk, als jij vervolgens net als Reck een complete fucking clown met een dildo op zijn hoofd gaat maken, dan ondermijn je natuurlijk ook wel een beetje de narrative van een serieuze story. En als jij Woody Allen maakt terwijl de stem van Kratos klinkt, dan gaat dat idd ook niet werken.

    Is ook een beetje eigen verantwoordelijkheid/inzicht, vind ik dan. Ik kan mezelf wel vertrouwen met fatsoenlijk character-design, maar genoeg anderen die even 3 minuten doorklikken in de character-creator en meteen willen beginnen met gamen.
     

Deel Deze Pagina