1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Van mij hoeft een game ook niet lang te zijn. Tevens hou ik van games met een simpele opzet. Heb dan ook vrij weinig met games met een open wereld, op gta na dan. Doe mij maar lekker kort en krachtig :).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Tip: The Last Campfire. Kort, krachtig en 100% Trophies of Achievements gegarandeerd. Erg goede, korte indie game van de makers van No Man's Sky.
     
    janter vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja mijn voorkeur ligt echt bij games van 10 tot 12 uur. Open wereld games vind ik te overweldigend en dan heb je na 10 uur nog niks bereikt. Plus ik hou van variatie en dan zit je met Game Pass wel goed. Ik ben nu wel begonnen met Persona 5. Dat is totaal geen korte game, maar ben pas 3 uur onderweg. Ga ik waarschijnlijk ook nooit uitspelen, maar het spreekt me wel aan. Ik hoef games ook niet uit te spelen, zolang ik er maar plezier aan heb zolang ik speel.
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik had nog een maand-code van GP bij mijn One S. Werkte gelukkig nog, maar meer dan Quake 1 heb ik niet gespeeld. Had weliswaar geen Ultimate, maar vond echt het aanbod best wel karig. Veel waren niet echt mijn games en hou er niet van om vast te zitten in een cocon van een ‘beperkt aantal games’. Daarbij ben ik toch iemand van nog altijd de fysieke disc haha.

    Wat ik met OW-games heb is dat ik vantevoren al weet dat er uren in de game gestopt ‘moet’ worden om het in ieder geval uit te spelen. Vind dat gewoon een belemmering. Nee, geef me dan maar gewoon lekker die SP van een CoD of van bijvoorbeeld een sterke horror game.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je hebt voor iets van 180 euro drie jaar Ultimate, dus dan heb je het geld er al snel uit. Klopt dat het aanbod niet wekelijks wordt aangevuld, maar toch zijn er regelmatig games die op Game Pass releasen.

    Ja klopt, Persona duurt 100 uur. Dat schrikt me bij voorbaat al af. Ik had laatst Stray uitgespeeld. Zes uurtjes, purrfect.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Resident Evil 4 in februari of maart dacht ik, aan het einde van de maand. Remake en hopelijk net zo goed als deel 2 en 3. :) 3 wel duidelijk de minste van de twee, maar dat komt omdat er wel uren aan gameplay lijkt te zijn geknipt. Hoop niet dat ze dat voor 4 ook weer doen.

    Ben het ook wel een beetje met @iMark 007 eens. Als je plezier hebt, wat boeit het dat je een game niet uitspeelt. Het is entertainment en daar draait het om. Ben ook elke dag even bezig met Dreamlight Valley van Disney, altijd wat te doen, nooit echt uitgespeeld en daarom prima game voor af en toe. Voor een goed verhaal en in zeker zin ook Horror pak ik A Plague Tale 2 wel. :)
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    ze hebben al aangegeven dat ze niks gaan knippen voor 4 en hij even lang wordt als het origineel
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    In an interview with PC Gamer on Tuesday, Resident Evil 4 Remake producer Yoshiaki Hirabayashi said that players can expect the length of the remake to run "about the same" as the original RE4.

    "When we started production on RE4 we looked into what people thought was good [in the RE2 and RE3 remakes] and what could've been done better," Hirabayashi said. "One example is the play time for RE4 is about the same as the original game."
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Leuk verhaal!
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    echt flauw man.
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Deel 3 moet ik nog altijd spelen. Heb ‘m al wel, maar heb best een aardige backlog. Deze week RS Siege gespeeld en nu maar weer op naar de volgende game. Even kijken welke…

    RE2 vond ik echt waanzinnig. Ook voor de speedruns de perfecte game gewoon. Zalig! Vond het alleen wel een verschil met RE7. Waar RE7 echt horror was en freaky kon zijn, was RE2 vooral giga spannend met die Mr X. Ik weet alleen niet of ik RE4 koop rond de launch. Heb ‘m sowieso al eens uitgespeeld op de Cube.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2022
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280






    "The Callisto Protocol" has decided to stop the release of the Japanese version. As of now, the CERO rating cannot be passed. We have decided that we would no longer be able to provide you with the expierence you need. We hope everyone in Japan will understand. If you have already per-ordered, we will refund you.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2022
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Resident Evil 2 is nu in de sale voor 10 euro in de PS Store, en heeft ook gratis upgrade gekregen naar PS5, dus het is tempting, maar ik ben normaal gesproken niet echt van de horror en ook niet van donkere games, dus ik twijfel. Demo destijds gespeeld en dat was verder okay, maar ook niet echt een wow gevoel van ‘dit moet ik spelen’ …

    Zou wel graag eens een horror game zien in een schitterende mooie lokatie. Er is een Japanse horror-film, Shikoku, en vond het zelf niet echt eng, want heb niet veel met horror, maar je hebt dan gewoon een mooi klassiek Japans dorpje in de prachtige natuur tussen mooie bomen, beetje regen/mist soms, etc. Of zoiets als A Chinese Ghost Story.

    Geef me gewoon een Ghibli horror game.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Launches on PC/Xbox and is included in Game Pass for both platforms on November 15th.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Resident Evil 2 is niet echt eng eng, het is vooral rete spannend!

    Ik twijfel of dit een spoiler is. Ben maar voorzichtig, maar het geeft voornamelijk aan wat voor game het (deels) is.
    Komt voornamelijk door de Badguy in het spel die ik maar niet zal noemen. Vanaf het moment dat je die gaat zien, krijgt het spel een hele andere dimensie wat ‘m ook uniek maakt. Het is eigenlijk een Hide en Seek game vanaf dat moment voor een groot gedeelte.

    Zegt iets heel kleins over de locatie(s) van de game.
    Verder speelt de game zich voornamelijk op 1 locatie af. Ik vind dat zelf juist een meerwaarde. Als het te groot is, ren ik er gauw doorheen. De details skip ik. In deze game skipte ik het mede hierdoor niet.

    Als je ‘m koopt en speelt ben ik benieuwd wat je ervan vindt. Teleurstellen gaat het niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zelf ook veel van genoten, maar op de Xbox nooit verder gekomen dan dat kut stuk na het eerste grote gedeelte. Op de PC had ik wat andere middelen tot mijn beschikking en daardoor het verhaal helemaal kunnen ervaren. Van de RE games die ik gespeeld of geprobeerd heb, is imo 2 wel de game met de meeste meerwaarde. :)
     
    janter vindt dit leuk.
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Inmiddels begonnen met Mirrors Edge Catalyst. Waar ik het eerste deel echt vernieuwend en geweldig vond, vind ik dit deel so far een beetje middelmaat. Nog steeds is het lekker eigenzinnig, maar dat alles zo leeg aanvoelt .. dunno.. is niet meer echt van deze tijd denk ik. Ze komen er wel heel makkelijk van af zo.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat het niet meer van deze tijd is klopt, want de game is in juni 2016 uitgebracht
     
    janter en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina