1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ben zelf nog in Liurnia of the Lakes (en dus net voorbij Limgrave) dus ga liever door dan terug haha. Maar klinkt goed.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vlakbij Murkwater Cave zit nog een grot. Ik kom er alleen niet in omdat ik steeds aangevallen wordt door een invading gast. Die krijg ik hooguit neer tot 50 procent. Op moment nog niet te doen. Irriteert me, omdat ik die grot in wil gaan waar die verkoper boss zit. Meestal solo ik deze buiten de grot, maar om naar binnen te kunnen moet ik hem wel eerst verslaan. Er kwam een keer een Ninja gast meehelpen, maar die is inmiddels nergens meer te bekennen. Iemand tips??? =(
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Is dat niet een NPC? Heb niet echt specifieke tips, gewoon blijven proberen I guess. Als je een schild hebt bv guard counter of parryen of backstabben na dodge. Of een zwaard/ander wapen 2-handen om hem te staggeren.
    Hij dropt wel een leuke dagger met bleed effects als ik het me goed herinner.

    Eventueel gewoon er langsheen de grot in rennen als het echt niet lukt? ¯\_(ツ)_/¯
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de informatie, maar die grot blijft gesloten tot ik die gast verslagen heb. =(
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Murkwater Cave boss en Impaler Cave boss ook beide neer. Die laatste was een bitch, zelfs in co op. Komt door de verschillende factoren, maar hij ging wel in één keer neer. Begin een beetje door mijn bosses heen te raken in Limgrave onder andere, dus moet verder trekken. :+ Alleen die die grote boss in het meer van Limgrave, vraag me af of die in co op kan. :+
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    spannend hoor geel, hou ons op de hoogte!
     
    Yerewn en Garrett vinden dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Die Yellow denkt zeker dat hij op een fucking gaming forum zit ofzo …(!)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beter laat dan nooit zegt die:

    :+

    Maar kan je nu hulp roepen bij ever goals, of hoe dat maar geschreven word. :eek: Mage classes lijken zo OP. :eek:

    Zo meteen toch maar even Stormveil Castle verder proberen. Ter afwisseling speel ik wel andere games. Onlangs nog A Plague Tale 2 uitgespeeld. Alleen co op met een paar goede gasten maakt Elden Ring echt geweldig. :D

    Edit: Inmiddels in het binnenste deel van Stormveil Castle. Katana ook naar level 6. Level 33 zelf nu. Bij dat kasteel zit ik nog wel tot level 50 en dan naar dat grote meer, wat dan niet meer zo moeilijk moet zijn. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2022
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze is te mooi: Godrick proberen. 3x mislukt het en de 4x keer in co op lukte het wel. Blij mee. SV castle klaar volgens mij. Vond hem niet zo intens als ik verwacht had, maar desalniettemin heel fijn dat deze neer is. Co op is nu zo bevredigend omdat veel mensen het opgegeven hebben denk ik. Win win voor mij, maar is ook moeilijker. Als het dan lukt zoals gisteravond, dan is het des te mooier. :D
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    heel mooi
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Weer meerdere bosses neer. Onder andere de lava worm in Limgrave, die je alleen kan bereiken, in eerste instantie, via Caelid. Die had ik nog niet eerder neer, wel in co op allemaal. Heb nu dus:
    Moonveil als Katana, maar die kan ik nog niet gebruiken vanwege de Intelligence eis. Is 23 en ik heb 9 nog maar.
    Is er misschien een andere manier dan via Renalla te gaan om te respeccen? Zou graag bovenstaande, in de spoiler, willen gebruiken, maar dat kan dus nog niet. Ging wel erg lekker gisteren. Level 41 inmiddels. :)

    @Reckuuza : Mogge. :+
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    whatever blijf gwn in je bed man waardeloze dag dit
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Je begrijpt dat dit in de eerste plaats, voor de meesten hier, gewoon een gaming-forum is … ?
     
    Hoosie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    dit is mn leven
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat merken we.
     
    Yi-Long, Tim, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels de ingang tot de Academie ook bereikt. Die kan ik nog niet in, maar dat is mijn doel ook niet. Wil die Minor Erdtree bereiken in het Noord Oosten van Lake Lucaria. Die is moeilijk te bereiken. Je kan een eind op weg komen via een ravijn, maar daar zitten een soort van Yeti's die je in twee klappen nekken. Torent is in deze game wel echt een life save mount dus. Paar keer echt op het nippertje. 8)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hele reeks aan Grace sites bereikt, vooral in Lake. En Lake Manor of zo ook. Irritant om daar te komen met die shit die vanuit de lucht komt. Level 42 nu en nog steeds lukt het mij niet om die invasie NPC vlakbij Murkwater Cave in Limgrave neer te krijgen. Twee keer toe 90% of zo, neemt die een potion en slaat mij vervolgens snel dood. Ga wel even wat runen farmen ergens. Jammer dat niet alles in co op kan. :+
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb je al met spirit summons geprobeerd? Of kan je die daar niet gebruiken?
     

Deel Deze Pagina