1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Flink stuk van de SP jaren terug gespeeld, tot het irritant werd om steeds te moeten schuilen en mond dicht te houden. De enige game waar de Kinect nog tot zijn recht zou komen omdat die Alien je met een bepaalde knop aan kon horen ademen. :+
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik wilde zeggen dat de campaign kort is, maar ik zie op HLTB dat ie bijna 19 uur is! Op zich geen issue, zolang het geheel boeit. Maar dat is inderdaad langer dan verwacht.





    Nog zo'n sfeervolle game. Low-fi graphics, maar de belichting is subliem! Mistlands is de nieuwste update van Valheim.
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    19 uur vind ik echt veel en veel te lang voor dit soort games. Frustratie hoort er bij, maar als je een keer wat sneller door de game wilt rondlopen en dat kan niet (want dan hoort ie je geloof ik)… nou dan weet ik niet of ik het nog zo leuk vind qua frustratie-level.

    8 uur was top geweest voor een dergelijk spel. Maar goed, misschien vind ik ‘m waanzinnig hoor.

    Ik heb nog The Evil Within liggen. Nog goed speelbaar voor hedendaags?

    haha zie al voor me.. zit je even te gapen en BOEM is ie daar om je op te eten xD. Maar wel leuke functie.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Vond alien isolation destijds echt geweldig met koptelefoon op. Duurde wel net iets te lang ja. Kan me niet meer heugen dat het 19u was.

    Heel benieuwd hoe ik de game zou waarderen vandaag de dag. Bang dat mijn herinneringen te positief zijn.
     
    janter en Zifnap vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik hou wel van sfeervolle games. Of 19 uur te lang is durf ik niet te zeggen. Hangt af van de kwaliteit vd ervaring.

    Evil within is zeker een interessante game om te spelen. Surrealistisch, niet altijd coherent. En een wat stroeve besturing. Maar wel gaaf. Wil deel 2 zeker ook nog een keer spelen, ook al is de formule niet helemaal hetzelfde.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    In denk dat Alien Isolation een hele sfeervolle game is, maar de gameplay klinkt best wel repetitief. Super tof dat scary gehalte met de Alien en dat hele hide en seek gehalte maakt de game zo intens denk ik, maar volgens mij speelt het af op 1 locatie die nagenoeg hetzelfde er uit ziet. Daarbij opgeteld dat je je echt dient aan te passen aan de Alien kan de game echt lang laten duren. Maar ik wil ‘m zeker eens spelen.

    hahaha lekker op retro tour? ;)

    Ik heb vandaag een Wii op de kop kunnen tikken. Binnenkort even testen of ie werkt.

    Wekt ook meteen de interesse voor on rail shooters. Welke zijn echt aan te bevelen? Sowieso wil ik RE Darkside en Umbrella Chronicles spelen, maar THOTD is denk ik ook wel een goeie?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @janter :
    Die Alien kom je pas heel laat tegen en begint nog later pas je te achtervolgen. Op dat moment vormt het een gevaar voor iedereeen, daarvoor nog niet. ;)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    @janter Wat kwalificeert bij jou als een on rails shooter?





    Jongens, ik heb van Fabular vanavond de "Prologue" demo gespeeld. Wat een leuke vondst zeg! FTL, maar dan met een flinke dosis humor in een universum dat net zo goed SF als fantasy zou kunnen zijn. Space jousting met een ruimteschip, iemand heeft het *echt* verzonnen. :D Dus neem je ijzeren paard, wapentuig en harnas mee op deze queeste om het universum te redden!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    NFS: Unbound gameplay. Release: 29 november. Moest even wennen aan de extra effecten, maar vind het niet heel storend.
     
    Hoosie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die effecten ga ik dus mooi uitzetten mocht ik de game een keer halen. Ziet er wel vet uit, maar ondanks dat een tikketlje jammer van de meer cell shaded approach. Lijkt wel soepel en stabiel te zijn. Moet alleen Heat ook nog steeds proberen. Laatste race game voor mij was GT 7 en die is bijna niet te evenaren. Forza Horizon 5 heb ik van de treure verwijderd en vier weer op de schijf gezet omdat de meeste mensen daar meer tevreden over waren. Ik ben benieuwd naar deze, maar hou wel even een flnke slag om de arm. :)
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik ben eigenlijk nieuw in het wereldje van on rails shooters, maar het lijkt me gewoon heerlijk om simpelweg enkel en alleen te raggen.

    Een on rails shooter typeer ik als een shooter met enkel een crosshair en gewoon knallen knallen en nog eens knallen. Daarbij een wereld waarin je je niet kunt bewegen. Denk aan die Terminator game op de Megadrive vroegah.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ken alleen House of the Dead op de Switch als nieuwe game in dat genre. Je zou ook een game kunnen emuleren.
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    O nee ik bedoelde voor op de Wii. Vandaar dat ik ook de RE games noemde. Maar wellicht ook leuk idd voor op de switch. Die mag ik ook eens oppakken :p.

    Nu lekker bezig met New Super Mario Bros op de DS. Dit is echt zo’n game wat ik kan blijven spelen. 2D op haar best, erg uitdagend (dus ook een hoop frustratie haha), mooie gfx voor de DS die ook nu nog altijd goed eruit zien op zo’n klein schermpje en korte leveltjes… Kortom, helemaal top. Ben nu bij wereld 8. Heerlijk dit!
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.542
    man livin in 2010
     
    Cyndris, janter en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    2 jaar nadat het uit zou moeten komen.

     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2022
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


    The Knight Witch is a metroidvania adventure game with fast-paced, shoot 'em up combat set in a beautifully hand-drawn world. Cast devastating card-based spells, forge close bonds, and make moral choices all in your quest to save your home and discover who's behind the War Golem invasion.


    [​IMG][​IMG][​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2022
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.542
    als je these days nog 70eu voor deze zooi neerlegt ben je knettergestoord.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ps PLus Games van komende maand zijn gelekt en best wel goeie

    Mass Effect Legendary Edition
    Biomutant
    Divine Knockout
     
    Daz en Reckuuza vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina