1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    NOOB VAN T FORUM
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik kwam een redelijk eind in het Mt. Gelmir gebiedje in het algemeen (Fort Laiedd en diens elite mob vielen erg mee bv), maar die magma wyrm daar in de buurt deed ik echt heel weinig damage tegen.
    Het Manor zelf niet echt geprobeerd eigenlijk omdat ik wel het gevoel had dat dat gebied nog iets te high level voor me was. De 'level guide' van de wiki (fextralife) raadt ook iets van lvl 80 aan? Al is weapon level miss meer zeggend.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Plus het feit dat er typische schrik momenten inzitten naar mijn herinnering met het verkennen op de PC versie. Hoewel ik daar valsspeelde, waren een aantal NPC's tering agressief naar mijn herinnering. Dus gewoon om je eerlijk voor te bereiden @Jorrie . <3
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik had die ervaringen dus totaal niet. Wat @Cyndris kan natuurlijk kloppen, misschien kwam ik daar juist beter op tijd aan.
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Aight, dus ik heb Rennala intussen neer en ben naar aanleiding van wat die gast in Roundtable Hold allemaal zei naar Altus Plateau gegaan (ook omdat die priest in de Hold ineens weg was terwijl ik net wat nieuwe incantantions wilde kopen).
    De tocht naar het Altus plateau (via o.a. een magma wyrm) was wel nice, ben inmiddels lvl 61. Maar waar moet ik nu heen? Heb het idee dat het plateau zelf en die capital in de buurt wel erg main-questy zijn, dus misschien eerst wat andere area's exploren?

    Op internet lees ik dat ik de underground levels (siofra en ainsel river) en Caelid nu wel kan gaan doen, kan iemand iets aanraden?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Caelid is vanaf level 50 ongeveer, iets wat ik in een guide over de gebieden heb gelezen. Zit onder andere een aantal pittige draken. Zoals volgens mij @Killamonkey al zei is Caelid echt andere koek. Dus als je uitdaging zoekt, moet je daar wezen. Succes en gefeliciteerd met Rennala! :)
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Genoeg gameprogress guides te vinden online. Of zoek het lekker zelf uit
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ok dan probeer ik wel gewoon iets I guess. Wil me niet volledig door een guide laten leiden (gebruik die alleen zo nu en dan om m'n route te dubbelchecken als ik twijfel)
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Je hebt ook gewoon guides zonder spoilers die je een beetje de goede (meest logische) kant opleiden hoor. Het zelf ontdekken is ook leuk maar kan me voorstellen dat beetje guidance ook wel fijn is
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    je kunt ook tot 23uur wachten of yellow nog een laatste toevoeging heeft?
     
    Killamonkey en Cyndris vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    De game sinds afgelopen weekend eindelijk weer opgepakt. Ondertussen Siofra River volledig doorgelopen (voor zover het kan) en Ancestral Spirit verslagen. Mooie boss om weer een beetje mee in het ritme te komen.

    De game lijkt trouwens veel sneller te laden. Klopt het dat ze dat gepatcht hebben?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Netjes, maar waar jij lekker in het ritme probeert te komen had ik een te hoog tempo met de game. Teveel fingers voor co op er door gejast en dat brak mij een beetje op. Halt houden in die kristallen Caelid grot waar die stier zit. In co op is het meeste wel te doen, had hem ook wel eens verslagen, maar toen ging ik dood en kon ik overnieuw.

    Even mijn run op pauze gezet. Wel minimaal +8 katana en zootje nieuwe gear en hoop kleine en wat grote bosses verslagen. Maar nu even pauze, maar omdat ook al zover ben ga ik niet weer overnieuw. :+
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    heb je die performance viddies van zif niet gecheckt
     
    Yellow 13, Yerewn en Modder-Eter vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Leuk: Reck heeft weer iets te zeggen over weer iemand anders. Gekke bro. :+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Misschien moeten we Reck toch eens entrée gaan vragen. Draagt ie tenminste nog iets nuttigs bij. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Reckuuza :
    [​IMG]
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Best wat vooruitgang geboekt gisterenavond. Na Siofra ook die andere underground area gedaan, voor zover dat kon. Dragonkin Soldier of Nokstella down.
    Daarnaast ook Caria Manor en Royal Knight Loretta voorbij. Caria Manor is alles wat ik haat in Souls games, en ik ben door 90% van dat gebied langs de enemies gerend. Wat een bullshit.
     
    Cyndris, Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Altus! Eindelijk weer eens main enemies waarbij je daadwerkelijk moet dodgen.

    Magma Wyrm was best ok. Op de een of andere manier vind ik die hele grote bosses nooit echt boeiend, omdat het grotendeels onder ze blijven is, hier en daar een langzame attack ontwijken en voor de rest maar op ze inhakken.
     
    Cyndris, Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    MW wel lekker hoor, die heb ik ook neer, al dan in co op. Lekkere Katana dropt die. Kan er alleen nog geen fuck mee. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Oh, dat was een andere. Ik heb die later ook verslagen. Maar zo leuk is die moonveil katana niet. Kost me nog 20 levels aan intelligence. Dat heb ik niet als dex / quality build. ;)
    Ik hou het wel bij mijn almachtige Bloodhound Fang.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2023

Deel Deze Pagina