Hoe kom je nou weer bij NFT? Ga alsjeblieft eens wat factchecken voordat je wat roept. Ik heb het gespeeld en nergens NFT gezien en volgens google is het er ook niet.
de upd is wel de beste update so far ngl, maar al weer veel problemen las ik: game crashes, nieuwe maps amper speelbaar. je kent t wel weer. NFTs ook.
Ontwikkelaar 343 Industries heeft de december-update voor Halo Infinite gelanceerd. De update voegt naast de gebruikelijke bugfixes ook een custom games-browser, een nieuwe map toe en maakt alle Armor Cores beschikbaar voor alle spelers. Dat maakt 343 Industries bekend in een blogpost. The custom games-browser stond eerst gepland voor seizoen 3 van Halo Infinite, maar de eerste versie is nu al beschikbaar. In de browser kunnen spelers gezamenlijk spelen op Forge-maps en hun eigen spelregels instellen. De nieuwe map heet Empyrean en is een remake van The Pit uit Halo 3 gemaakt in Forge.
forge is altijd wel fun alleen kan t r grafisch gezien weer een stuk minder uitzien met die maps. ik mis echt die gouden halo 3 beta tijden, waar je een echte skill level had, 50 was de max oid. die ranked potjes waren insane.
MS en Xbox moeten zich kapot schamen. DE Xbox titel, HET gezicht van Xbox....en ze hebben het kapot gemaakt door greedy, live service crap. Waar is Uncle Phil als je hem echt nodig hebt? Minder met biljoenen slingeren om andere studios te kopen, maar meer in eigen huis kijken hoe je flagship franchise de nek wordt omgedraait. Prutsers.
lekker studios opkopen en alsnog de hele boel mismanagen en troep uitbrengen TROEP BESEF GEWOON DAT BUNGIE NU VAN SONY IS LOL