1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hogwarts Legacy

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 16 sep 2020.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    NIHON SENPAIIIII
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik heb er al een aantal uren inzitten, maar ik heb er nog helemaal niet aan gedacht dat je inderdaad een tweede set (of zelfs meer) spreuken kan maken. Die eerste twee van jou klinken logisch, ik denk dat ik ook zoiets doe. Die spreuken gebruik ik sowieso het meest.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Holy shit die ps5 exclusive quest is wel goed hoor. Ga zelfs poh zeggen hier. Komt ie: Pohhh
     
    Reckuuza en WorkingTitle vinden dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Verschillende slots? Ben ik nou abuis. Begrijp ik het goed dat jullie dus bedoelen dat je verschillende presets maakt met elk 4 eigen spells? Want zit midden in een gevecht nu soms op mijn gemakkie in t overzicht spells te veranderen. Niet bevoordeling voor de actie en immersie. Hoe doede gij da ?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gast: Het is letterlijk een skill waarin je kan investeren. :+
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Zover ben ik dan allicht nog niet. Ik heb naar mijn weten nog geen skilltree waarin ik kan investeren. GAST
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Later krijg je talents, per lvl dat je omhoog gaat krijg je een punt die je dan in een skill tree kan investeren
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Toch geen gekke vraag als je dat pas na een tijdje unlocked? Ik had eerst ook die gedachte.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    RUUUSSSTAAAAAGHHHHH
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    LETTERLIJK
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik kreeg dat geloof ik op level 11. Ik heb toen gaandeweg wat skill points in die perks geïnvesteerd, naarmate je meer spells leert en vaker wil wisselen.

    Ik zit eindelijk in de herfst. Dan kun je de Demiguise statues gaan verzamelen, waardoor je Alohomora leert. Gelijk twee uur aan besteed, zodat ik level 3 locks kan openen. Nu heeft het exploren volgens mij geen limitaties meer.

    Natuurlijk wil ik, net als ieder ander, zo snel mogelijk Avada Kedavra leren. Maar ik zag dat je daarvoor best een boel main story quests gedaan moet hebben, evenals Sebastian side quests. Dus ik laat die Unforgivable Curses maar even los, totdat het zo ver is. :+ Zonde om te rushen daarvoor. Door dat rondvliegen door de Highlands op zoek naar de Demiguise statues heb ik echt héél veel sidequests open staan. En als de herfst begint, krijg je sowieso wel wat extra quests erbij.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Die demiguises kom ik alleen maar per toeval tegen en dan moet ik weer midden in iemand z'n woonkamer wachten tot het nacht is.

    Voor de good guy trophy hunters, unforgivables tellen niet mee in je all spells trophy.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tijd kun je toch gewoon skippen?

    Ben nu lvl 13 en heb bijna alleen nog maar sidemissies gedaan. Moet zeggen dat ik de combat best wel pittig vind met name als je tegen meerdere tegenstanders moet vechten. Dan ben ik het overzicht toch vaak kwijt en ben je eigenlijk constant aan het blokken/parry'en
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja skip inderdaad maar goed dat zien de lieve mensen in hogsmeade niet natuurlijk. Die zien gewoon een gedripte hogwarts student 5 uur lang in hun kamer stilstaan.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Welke stand speel je? Ik kan me voorstellen dat het op de hogere dan wel anders is, maar ik vlieg er op de lagere echt doorheen. Zoals jullie weten wil ik gewoon graag genieten van de game en heeft uitdaging niet echt een voorkeur voor mij. Je zou hem dus wat lager kunnen zetten en jezelf wat meer plezier in plaat van uitdaging kunnen geven. :)
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Nope, bij mij erg stabiel. 1 keer gecrasht that’s it
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    enige momenten wnneer die game gepauzeerd is bij hem is wnneer ie mij weer troep stuurt
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Gisteren de Deluxe versie van deze game gekocht. Heb nog zeer weinig tijd gehad om te spelen, maar ga dit weekend wel wat uurtjes spelen. Na alle reviews en comments van spelers toch maar eerder gekocht als dat de bedoeling was!!
     

Deel Deze Pagina