1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Spider-Man Miles Morales

Discussie in 'Games' gestart door Yerewn, 15 jun 2020.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  2. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    was bij mij ook moeilijk, ik heb hem rechtstaan achter men tv :)
     
  3. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Mijn PS5 staat rechtop op mijn tv meubel. Heb een grote zwevende tv meubel en tv hangt aan de muur. De PS5 staat wel in zicht maar stoort totaal niet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Niels_x360 en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben gisteren weer begonnen met Miles nadat ik het eerst na 1-2 missies gedropped had, maar vind het hele stealth-level gebeuren wel erg saai vergeleken met Arkham, en het vechten is weer flink wennen. Je ben ook grotendeels steeds dezelfde combi’s aan het doen. Kan best veel leuker worden nadat je straks meer meuk vrij speelt, en dat het dan ook meer ‘klikt’, maar ik hoop wel dat er flink wat verbeteringen komen in Spider-Man 2.

    Ook vreemd trouwens dat je als Spiderman niet gewoon over het plafond kunt crawlen/lopen.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Even geleden dat ik het speelde maar volgens mij kun je gewoon op het plafond lopen zonder probleem.

    Had bij Spiderman wel het gevoel dat je veel afwisseling had in combat met gadgets, vaardigheden en de omgeving. Stealth.wordt ook beter als je meer skills hebt.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik was net in het stealth-level in de basement van Fisk-tower en daar lukte het in ieder geval niet om aan het plafond te kleven.
    Ik ga er wel vanuit dat zowel fighting en stealth beter en uitgebreider wordt naarmate ik meer unlock, en het dan ook steeds makkelijker inpas in mijn gameplay, maar vooralsnog is het nogal wat moeizaam en eentonig, en omdat ik nog niet lekker in de flow zit is het soms nog best pittig qua gevechten tegen grotere groepen. Arkham vond ik dat toch beter doen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je kan idd over het plafond kruipen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zo, dat was snel. Nu al de melding dat ik naar de laatste missie onderweg ben en mijn laatste kans om nog skills en shit te unlocken. Morgen dus maar even uitspelen.

    Wel schandalig dat ze voor zo’n korte ieniemienie game full-price (50 euro) durven te vragen. Zo’n korte game is echt maximaal 20-25 euro ofzo waard.
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik baal er juist van dat alles tegenwoordig maar groter en meer moet.

    Vroeger had je games van 8 a 10 uur.
    Uncharted 1,2,3
    Heavy Rain, metro 1 en 2
    Wolfenstein , Doom
    Resident Evil

    Miles is main 8 uur, met sides erbij ruim 12u. Wou dat er meer van dat soort games tussendoor uitkomen.

    Waar ik het wel mee eens ben is dat miles wel erg veel wegheeft van spidey 1, daar tegen afgezet lijkt het net een grote dlc.
     
    Tim, Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Liever een korte game met een goed verhaal dan een game die onnodig wordt opgerekt waardoor er geen fuck meer aan is.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    pcies. miles was perfect.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Met Uncharted 1 was ik echt wel veel langer bezig dan nu met Miles.

    Ik heb ook geen problemen met korte games, maar deze is/voelt wel ERG kort. En voelt ook meer als een DLC/expansion, ipv een volwaardige game. En dat is verder prima, maar gooi zo’n game dan lekker voor 25-30 euro op de markt …

    Verder goed mee vermaakt, en vandaag dus even uitspelen en wellicht nog wat hide-outs clearen en side-shit doen, en wat spul unlocken, en het had ook geen saaie onzin zoals de MJ en Miles gameplay uit het eerste deel, dus dat is allemaal prima. Had nog wel wat langer mogen zijn, en maybe wat meer villains of wat cameos.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    je zou maar janken over dat de game 'full priced' is 2,5 jr na release
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb hem destijds cheap gekocht (20 euro ofzo) dus ik zeur niet dat ik er teveel aan uit heb gegeven (is dikke prima voor 20-25 euro), maar ik zeur dat ze hem destijds wel voor 50-60 euro in de winkel leggen.

    We kunnen zeiken op Ubisoft wat we willen, maar die games (Far Cry, AC) zitten wel echt filled up as fuck met content, dus extreem veel value for money (uh-huh).

    Ja, TEVEEL wellicht, en idd, gestroomlijnde games van 8-10 uur zijn prima, maar ALS je de eerste Spider-Man al hebt gespeeld en de (saaie) stad en de gameplay al kent, dan is het echt te veel om hier 50-60 euro voor te vragen.

    Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Was gewoon verrast dat ik nu al zo snel door de main story was.
    Hide-outs gecleared en nu wat side-missions aan het doen, en dan ga ik zo naar de laatste mission.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    wat een gelul. ubi games zitten helemaal niet vol content. die hebben gewoon een main story ala miles, en verder domme collectortroep. is easy filler vullen. heeft miles ook trouwens.

    en als je t teveel vindt, dan koop je t toch niet. of koop het wel en verkoop het weer voor tientje minder op marktplaats. heb je voor tientje dikke game gespeeld. denk in mogelijkheden ipv janken.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nou had Miles Morales wellicht iets meer content mogen krijgen maar vergelijken met Ubisoft gaat mank.

    Ubisoft vind ik juist irritant. Neem een spel zoals AC Valhalla. De main story is erg leuk, maar om daarin verder te kunnen en mee kunnen met het level van de vijanden moet ik allemaal eentonige fetch quests gaan ondernemen. Ze zijn niet echt optioneel, want je moet er gewoon een groot deel doen om verder te kunnen.

    Ik zie liever een spel met een speelduur van 20-25 uur wat voornamelijk uit Main story met afwisselende missies bestaat en dan wat end-game content dan 100 uur waarvan 75 uur saaie sidequests. Dan ben ik er na 40 uur alweer klaar mee.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    En hoe kan je de wereld saai noemen, door de stad slingeren really makes you feel like spider-man
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina