1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamers gezocht!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrownSugar1985!, 26 mrt 2023.

  1. BrownSugar1985!

    BrownSugar1985! New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo.

    Ik ben Walter. Ik ben 37 jaar. Ik zoek gamers, om zo af en toe samen te gamen. Ik heb een xbox one en gamepas ultimed. Ik speel eigenlijk geen Fortnight, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet voor open sta om het een KEER te spelen.
    Mijn gamertag is globalwarmin9 (avatar zit in een rolstoel ).
    Ik werk overdag, dus ik kan vaak alleen in de avond. Maar we kunnen altijd het 1 en ander overleggen. Voor mij het lol hebben en samen gamen belangrijk.. en ja ik hou ook van winnen

    Tot horens
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb zelf geen Xbox. Vroeger wel de 360 gehad maar hier op het forum zitten genoeg mensen met Gamepass.

    Het probleem is dat ze een spel op Gamepass een kwartier spelen en dan al beu zijn. VR of andere hardware hebben ze ook maar gooien ze na 2 keer spelen ook in de kast om stof te happen.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Aww lief dit! Helaas ik heb een PS5 en Vr die in de kast stof ligt te happen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. BrownSugar1985!

    BrownSugar1985! New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk je? Er is genoeg content. Ieder wat wils. Ik denk dat als als je in een groep zit zonder al te veel of geen verplichtingen lang kunt spelen met elkaar. Ik ben zelf niet zo'n type dat van het "clan" idee houd. Waar je persee elke dag moet inloggen.
     
  5. BrownSugar1985!

    BrownSugar1985! New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb thuis ook een vr. Zit nog in de de doos :)
     
  6. Dylan van Biesen

    Dylan van Biesen Me time op de scooter

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Walter, het lijkt mij wel eens interessant om wat contact te hebben over wat we beide leuk vinden om te doen!

    Fortnite is voor mij een no go
     
  7. BrownSugar1985!

    BrownSugar1985! New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey Dylan.

    Leuk dat jij op mijn bericht gereageerd hebt. Als je wilt, mag mij gerust toevoegen op xbox. globalwarmin9 (avatar zit in een rolstoel). Misschien tot later.
     
    Dylan van Biesen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina