Weet nog dat ze Airline 69 gingen reviewen en ik dacht JJ het had over vingeren van kutjes enzo. Dat soort games zien we niet meer helaas.
Geweldig toch: Met hetzelfde enthousiasme Eurosport herhalingen uit het jaar nul van commentaar voorzien.
Resident Evil 3 uitgespeeld. Kort, maar zeker krachtig. Hou van dit soort games. Uitdagend, maar niet frustrerend. Houdt de flow ook goed in de game en het verhaal. Dit soort remakes zijn gewoonweg top!
Je kan hem ook thuis laten bezorgen, als je niet naar buiten wil. De bezorger gaat dagelijks door die sloppenwijk daar.
Vandaag Metro Exodus uitgespeeld, inclusief twee DLCs Two Colonels en Sam's Story. Prachtige, sfeervolle shooter en voor de verandering waren de DLCs ook heel sterk! Mooie balans tussen verkennen in hub gebieden en lineaire actie stukken en veel aandacht ook voor het verhaal ondanks dat het hier om een shooter gaat. Aanbevolen kost. En super graphics natuurlijk, daar staat deze serie bekend om. Al helemaal wanneer je de ray tracing versie speelt met de geavanceerde belichting. De dialogen en gezichtsanimaties hadden overigens wel wat beter gekund, maar een kniesoor die deze game daarvoor laat liggen. Inmiddels Hollow Knight in de installatie queue. Deze metroidvania krijgt wordt door velen gezien als een modern meesterwerk, dus ik ben erg benieuwd. Totaal geen hooggespannen verwachtingen verder.
Metro trilogie moet ik nog steeds spelen. Destijds van @Servantes een code gekregen ter waarde, van toen nog, twintig euro. Hem later ook een game gegeven op mijn kosten. Hollow Knight ken ik niet en Metroid games hebben mij helaas nooit getrokken. Zou ook zeker Spiritfarer eens doen en The Last Campfire, heb je mij weer. Twee van de beste indie games die ik tot nu toe gespeeld heb. @Sen Dank dat jij me aan die indie games geslingerd hebt in mijn tijd bij de redactie.
Wil ook nog altijd eens een poging wagen aan de Metro-serie. Misschien eens een demo checken als die er is. Maar de gritty steer in de eerste Metro, wat ik althans heb gezien, sprak me altijd wel aan.
En ik maar denken dat Zifnap geen games speelt. Hollow Knight is overigens geweldig! Geweldige graphics, geweldige muziek, geweldige sfeer, geweldige gameplay. Ik was alleen persoonlijk na de main game wel klaar. De overige content was voor mij toch meer van hetzelfde, maar dan veel moeilijker gemaakt.