WordReference Random House Learner's Dictionary of American English © 2023 tbs. or tbsp.,an abbreviation of: tablespoon. tablespoonful. Een handjevol gaming dus.
Jezus dit maar! Geweldige game, Hollow Knight. Ben redelijk tegen het einde nu. Maar dit zie ik mijzelf echt niet doen. EDIT: Haha, oh wacht hij kan NOG lastiger! Ik zit hier met open mond te kijken. Mooi hoe de muziek in intensiteit toeneemt. Volgens mij ben je na de eerste keer completen helemaal kapot. Hart zakt in mijn schoenen hier, maar het is gelukkig een optional area. Wat een baas is deze gast. Voor de duidelijkheid, bij beiden "paths" mag je nauwelijks grond aanraken. Overal doornstruiken!
Ik heb al de DLC's ook niet gedaan. Het was mij te veel gefocust op te moeilijke challenges, zij het in platforming of bossses.
Eens. Vooral die bossrun met alle bosses achter elkaar sloeg echt nergens op. Ben trouwens met mijn derde run van de game bezig haha. Speelt heerlijk op Steam Deck
Me toooooo! Speel nu die Hogwarts game. Lachen man! Lekker sfeertje en speelt heerlijk weg. Geen briljant spel maar wel goed gedaan. Lekker tussendoortje
Bedankt jongens. Zit nu Hollow Knight te spelen op de bank, op de switch toevallig ook in de aanbieding in de eshop voor €7,49 . Ben nu al redelijk verdwaald