[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Als Reckuuza er nu al grapjes over maakt is dat eigenlijk al de ondergang van GP. Reckuuza heeft nog wel eens gelijk. :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757

    Hij blijft nog rustig in het begin. De soap is echt beerput... voor de zoveelste keer. :lol:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Ironisch. Werken voor je geld is inderdaad overrated.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wie heeft nog Game Pass nodig, eh? Epic geeft ook Against All Odds en Horizon Chase Turbo (Outrun) weg.



     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    [​IMG]

    Bethesda's upcoming action role-playing game, Starfield, has been rated M (Mature) by the Entertainment Software Rating Board (ESRB) in the United States due to its Violence, Blood, Suggestive Themes, Strong Language, and Use of Drugs. The game is set to be released on September 6th, 2023, for Windows and Xbox Series X/S platforms.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    rated M for MEDIOCRE
     
    Yerewn, Killamonkey, Alexknl en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Je kunt nog bijna, bijna, zeg bijna, een aflevering van GTST zien. Bijna, want ik zou niet helemaal weten wat ik erger zou vinden als marteltechniek.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik vind sci-fi (outer space) altijd zo steriel en saai. Ruimtepakken, space-stations, paar lelijke alien-races, etc.
    Hopen dat er wat interessante schitterende groene planeten zullen zijn.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn er hier mensen die ook SF6 gaan spelen vanaf release?

    Vindt de World Tour mode er enorm tof uitzien. Eindelijk eens een fighting game met veel Single player content. Daarnaast ook een roster waarbij ik echt geen idee heb wie ik ga spelen omdat zoveel characters er leuk uitzien om te spelen.

    Online zal ook tof zijn omdat de World Tour mode veel nieuwe spelers aantrekt. Dan heb je online ook mensen die op hetzelfde niveau zijn als jezelf om tegen te spelen. Zeker als SF6 een grote playerbase krijgt.

    Wie gaat deze halen?



     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Game lijkt me echt eindeloos veel beter dan SFV, ziet er ook ECHT heel goed uit (niet world tour mode, maar gewoon de 1 vs 1), maar echt no-way dat ik het Dag 1 ga kopen/spelen.

    Waarschijnlijk pas over een paar jaar zodra er een boeiende aanbieding voor een wat completere editie is.
    SFV ook pas een half jaar geleden gekocht voor 14 euro ofzo inclusief alle DLC (5 season passes).
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    187
    Ik zou me bijna gaan schamen om het te zeggen, maar heb me net eigenlijk best wel vermaakt met Redfall (Co-op met twee anderen).
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Begonnen aan de game CTR Nitro Fueled en dan die adventure mode. Kanonnen zeg, zet je ‘m op medium en denk je een leuke uitdaging te hebben… is de game echt krankzinnig moeilijk. Dat wordt denk ik de Easy-mode, want dit gaat me te ver voor een kart game. Moet leuk blijven.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Prima toch als jij plezier met een spel hebt? Gewoon lekker spelen. Kan mij voorstellen dat het coop nog wel te doen is, maar voor wat ik zie is de SP gameplay niet Arkane's beste effort.



    Klassieker jongens! Ziet er eigenlijk nog heel prima uit voor een dertien jaar oude game. En voor mij een verrassing dat de HD versie gewoon nog steeds te koop is in verschillende stores, zoals op Steam ("very positive" rating). Ga ik zeker nog een keer oppakken, want ik heb veel goede herinneringen aan games uit het Xbox tijdperk.
     
    Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    is er ook alex de game
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Ja vraag maar aan @Yerewn
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.253
    Ehh?
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het spel draait heel erg om drifting en dan te boosten. Als je dat een beetje onder de.knie.krojft ha je met stappen vooruit en kun je de CPU op medium makkelijk aan.

    Zeker een tof spel om te spelen.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    De game heeft toch sowieso veel rubber-banding, of was dat alleen in de boss-races?

    Zelf nog nooit gespeeld. Paar keer getwijfeld over aankoop, maar heb weinig met Crash Bandicoot, dat Rubber-banding lijkt me kut, en er was ook gezeik over lootboxes/grinding of whatever.
     

Deel Deze Pagina