Benieuwd hoelang het duurt voordat ik er 1 bestel. Hoop het niet. Echt te weinig games voor aangekondigd long term. Ken mezelf. Bij psvr1 hèb ik in de eerste 2 maanden in de hype echt 30 games gekocht. 20 daarvan niet eens opgestart. Nee help me. Niet nog een keer. Al was RE 7 wel de beste game ervaring ooit voor mij in VR Gt7 in mijn playseat jeukt wel.
GT7 in VR is ECHT alles waard. Zo goed. De snelheid komt zoveel beter over, je auto spiegels gebruiken voor kijken.......etc etc
Ik heb geen playseat, maar wel een stuur gekocht, puur voor GT7 in combo met VR. (ja, het was een dure maand lol) Het was een gok, altijd met controller gespeeld, maar damn. Worth it. Geen seconde spijt gehad. Kan niet meer terug naar normaal flat screen nu ik VR GT7 meegemaakt heb.
eh playseat heb ik niet nodig met VR. Gewoon stuur aan tafel, zitten, en gaan. TV niet nodig dus easy nu.
Nieuwe patch! Ik speel praktisch nooit simulaties, maar voor GT7 maak ik graag nog een keer een uitzondering.
Hey @Zifnap : No offence hoor, waardeer het graag, maar XBW heeft onder meer performance video's van jouw dan de game auto's heeft.
Beetje cringe, maar goed, de eerste Playstation reclame was met een aap. That said....ik heb mijn dochter ook zo haar eerste 'rijles' gegeven. Laten we zeggen dat ze voorlopig haar fiets niet weg hoeft te doen. GT7 + VR = écht top gaming.