Dat ga je nog wel een keer doen ja. Op z'n minst één persoon minder om op de kast te jagen.
Toen ik vanmorgen hier kwam kijken zag ik drie pagina's met "TROEP" staan. Dacht even per ongeluk op de site van Van Ganzewinkel te zijn beland (die van de vuilnis ophaal dus), maar ik was toch echt op het xbox forum. Ik begrijp dat bepaalde mensen hier dat gejoel ontzettend grappig vinden, maar ik heb daar echt totaal niks mee. Komt op mij als een soort achterbuurt over, vol met schreeuwende hooligans? Ik heb in zo'n buurt gewerkt, dus ik heb daar een levendig beeld bij. En dat voelt niet prettig/veilig. Dat nare gevoel sluimert al wat langer bij sommige bezoeken hier. Dan wordt het tijd om een knoop door te hakken, anders blijf ik er zelf teveel mee rondlopen. Overigens is dit zoals ik het persoonlijk ervaar. Ik begrijp heel goed waarom anderen het probleem niet inzien.
Dus bij deze nog even de nuancering van mijn keuze. Zat er al wat langer aan te komen. De befaamde druppel in de emmer. Het ga jullie goed en wie weet tot weerziens.
Edit: ik wil dit toch nog even verduidelijken. Het gaat mij niet persé om jou Reck. Jij stookt bewust/onbewust ook regelmatig, maar er is een groepje mensen hier dat wel erg gemakkelijk in dat gedrag meegaat. Dat "copy cat" gedrag vind ik problematisch en dan druk ik het vriendelijk uit.
Laatst bewerkt: 25 mei 2023