1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    @Modder-Eter . Ik denk, ik laat je even weten dat ik inmiddels Ni No Kuni 2 uitgespeeld heb. Gave game hoor. Vond hem persoonlijk stukken beter dan deel 1. Characters mochten nog wel wat verder uitgediept worden maar overall erg leuk.

    Aardig battle systeem, toffe muziek, afwisselende locaties. Zeker een solide 8 voor mij.

    Evernore bouwen vond ik ook zeker niet vervelend, de skirmishes dan weer wel. Maar zoals jij al zei, gelukkig moet dat maar een paar keer verplicht.
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698

    GK ook tevreden, maar de prijs imo nog te hoog. Weet niet hoelang ik dit leuk ga vinden, want Forza Horizon 5 viel soms vies tegen. Hier is de vergelijking met Mario Kart onder andere een paar keer gemaakt.

    Op moment ook de nieuwe Star Trek game aanstaan. Fuck groeiende backlog. :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Klopt. Geen slechte game, maar wel anders. Ik had soms wel het gevoel dat de game hier en daar wat gerusht of afgeraffeld was. Verder gewoon een zeer ok game, die het allemaal niet iets anders doet dan deel 1. Evermore bouwen vond ik inderdaad wel een leuke minigame.
    Verder mijn twee favoriete tracks uit de game:



     
    FinalBob en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En heb je vakantiegeld en groeit je backlog weer. Top indie game gekocht onder andere, althans lijkt top. Planet of Lana, Star Trek Resurgence... ST al wel even gespeeld, maar de framerate loopt niet echt lekker. Verder wel prima prijs voor een game met een officiële licentie en diepgaand verhaal. Beetje als een telltale game, met die akelige quick time events, al krijg je hier vaak meer tijd voor je moet kiezen. Grafisch niet echt denderend, maar dat moet je ook niet verwachten voor vier tientjes. Overigens Mafia ook nog geprobeerd, maar kan echt niet meer in dat soort games komen nog. Indie games zijn top, dat dan weer wel. :)

    Edit: Een een toffe reportage dankzij algoritme:
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2023
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Gewelddadig en bloederig. Boomer shooter Boltgun levert als één van de betere titels in het WH 40K universum.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vraagje he. Koop jij games dan wel allemaal sterk afgeprijsd met zon grote backlog? Anders toch zonde om je vakantiegeld er gelijk doorheen te jagen, koop ze wat later als je backlog kleiner is en de games in de sale zijn.

    Tenzij als je geld overhoudt er meer siggies van gaat kopen, koop dan maar maximaal games.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik koop al een aantal jaren de meeste games gewoon in de aanbieding, maar soms om te testen op meerdere platformen. Een voorbeeld van een game die ik een keer na launch goedkoop heb gekocht was Elden Ring, de PC versie.

    16 euro vlak na launch, maar ik ben recent opgelicht via de key shops, dus ben meer geneigd om te wachten op grote aanbiedingen. Die zijn er deze tijden steeds meer, ook om oplichting tegen te gaan. Op Xbox Live ook betere aanbiedingen tegenwoordig en meer.

    Games die ik voor de volle prijs haal vaak zijn indie games, zoals Planet of Lana, puur om de dev te steunen en het beste voorbeeld daarin voor de volle prijs is Spiritfarer, een game die hier op XBW nog altijd door praktisch iedereen genegeerd word. Beste indie game die ik ooit gespeeld heb en betaald voor de volle mep, gevolgd door The Last Campfire van Hello Games. :)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zowel Spiritfarer alswel Last Campfire staan al een poosje op de ‘twijfel-lijst’, maar backlog en nog wat andere games (indies) die voorrang hebben. Neig momenteel bijvoorbeeld erg naar Gris, en er waren nog wat games in de huidige sale die ik overweeg.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Gris was mooi!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Outer Wilds blijft een van de meest briljante indie games.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met verschrikkelijke besturing alleen. Ik ben nog altijd van mening dat je Spiritfarer en The Last Campfire moet proberen. Ik ben zelfs bijna geneigd om ze voor te schieten, mits we duidelijke afspraken maken. ;)
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik denk ook wel dat ik Gris haal een deze dagen, maar gisteren nog Dishonored 2 gekocht voor 4 euro, en heb al backlog.Tempting, tempting.
    En zat vandaag ook naar Risk of Rain 2 te kijken, wat erg goede cijfers heeft.

    Maar ik hoopte eigenlijk op een mooie Days of Play sale, maar lijkt wel of die er niet komt dit jaar.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430








    Topgame dus!
    Capcom is echt on top of the game sinds Resident Evil 7.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2023
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    fijn dat je zifs werk overneemt
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb alleen nog geen performance video kunnen vinden.
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ga je hem ook halen modder?
    Vroeger echt tof fighting games, maar weet het niet zo goed meer. Haal er weinig lol uit
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Fighting games hebben altijd wel hun aantrekkingskracht, en ik wil er altijd nog een keer in groeien.
    Maar als ik ze speel ben ik het na 10 minuten altijd weer beu.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Game leek me ook geweldig. Wel vreemd dat IGN een 18-character base-roster prima vindt. Ik vind het echt karig, wat ook de reden is dat ik nog wel even een poosje wacht.
     

Deel Deze Pagina