1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    deze is leuk ja.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Die journey dinges ziet er wel leuk uit. Ik vond Journey en Abzu van die relaxte spellen
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    ik mis zifnap
     
    Yerewn en Garrett vinden dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat ga je nog wel een keer doen ja. Op z'n minst één persoon minder om op de kast te jagen. ;)

    Toen ik vanmorgen hier kwam kijken zag ik drie pagina's met "TROEP" staan. Dacht even per ongeluk op de site van Van Ganzewinkel te zijn beland (die van de vuilnis ophaal dus), maar ik was toch echt op het xbox forum. Ik begrijp dat bepaalde mensen hier dat gejoel ontzettend grappig vinden, maar ik heb daar echt totaal niks mee. Komt op mij als een soort achterbuurt over, vol met schreeuwende hooligans? Ik heb in zo'n buurt gewerkt, dus ik heb daar een levendig beeld bij. En dat voelt niet prettig/veilig. Dat nare gevoel sluimert al wat langer bij sommige bezoeken hier. Dan wordt het tijd om een knoop door te hakken, anders blijf ik er zelf teveel mee rondlopen. Overigens is dit zoals ik het persoonlijk ervaar. Ik begrijp heel goed waarom anderen het probleem niet inzien.

    Dus bij deze nog even de nuancering van mijn keuze. Zat er al wat langer aan te komen. De befaamde druppel in de emmer. Het ga jullie goed en wie weet tot weerziens. :)

    Edit: ik wil dit toch nog even verduidelijken. Het gaat mij niet persé om jou Reck. Jij stookt bewust/onbewust ook regelmatig, maar er is een groepje mensen hier dat wel erg gemakkelijk in dat gedrag meegaat. Dat "copy cat" gedrag vind ik problematisch en dan druk ik het vriendelijk uit.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2023
    MAD 1976, Hoosie, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Die rivaliteit blijft leuk.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jammer dat je ook weggaat. Één van de weinigen die nog inhoudelijk over gaming post op een gaming forum maar snap het wel.

    Het is de laatste tijd 50% alleen maar posts met TROEP, RIP of :+
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    [​IMG]
     
    RemcoM en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik daar ook schuldig aan ben, al heb ik de laatste paar jaar ook steeds meer de behoefte om het gewoon te negeren. Veel posts die troep of :+ hebben, van mij of anderen, neem ik niet al te serieus. Niet dat jij dat moet doen, maar het hoeft niet altijd een achterbuurt te zijn zoals jij het denkt te zien.

    Ik gun je het beste, wens je het beste en hoop dat je in elk geval plezier blijft halen uit de dingen die je doet. Wat betreft die buurten: Ik ken ze in goede zin en in kwade zin. Mijn oude buurt in kwade zin, mijn nieuwe buurt, in de richting van mijn moeder, is eigenlijk heel prettig en ik weet dat daar ook wel verkeerde mensen wonen, maar dat laten ze zelf niet merken.

    Als het om dit forum gaat denk ik dat het vooral veel toegelaten wordt, omdat het ook clicks en dataverkeer oplevert, wat betekent dat er nog altijd gezocht wordt naar de informatie van XBW en over XBW. Iets consequenter optreden heb ik geen bezwaar tegen, hypocrisie wel. Ik denk dat we het daar wel over eens kunnen worden. Nogmaals het beste gewenst: Ik kijk vooral naar je positieve kanten. <3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Lolz, ik lees dat nu ook. Troep troep troep troep. Lekker inhoudelijk in een gaming topic :+.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    alex maas doet t beter
     
    janter vindt dit leuk.
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Hahahaha maar hij is een soort fitness-symbool in een fitness topic. Ik ga ‘m niet posten in gaming-topics :lol:.

    @Zifnap ; Hopelijk kom je nog terug man!
     
  14. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik wil namen en rugnummers.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    AYOOOOOOOOOOOOOOOOO NIEUWE TALOS PRINCIPLE??????? LETS FUCKING GOOOOOOOOOOOOOOO
    Nieuwe AC met classic gameplay gaat ook hard
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    yo ff normaal doen anders gaat er weer iemand weg
     
    RemcoM en Yerewn vinden dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Die eerste vid ziet er best interessant uit. Toffe wereld opzich, gaat wel veel kanten op.

    Bij Teardown dacht ik in eerste instantie waarom post je die, maar iets meer verdiept in de game en is meer een puzzle game schijnt en als early access op PC scoort die verrassend goed, dus blij dat je die met ons deelt via deze weg.

    Dus @Zuignap blijf nou maar gewoon. Want dit is veel moeite om die videos te posten en net te doen of jij ze gepost hebt. Ik ga ze wel in een quote van jou zetten om je levend te houden.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2023
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Als de modjes nou gewoon even handhaven dat men in het games-gedeelte NIET telkens off-topic gaat en het trollen beperkt wordt tot Green Mile, dan zou het forum maybe niet zo toxic zijn …

    Nou zijn we Zifnap kwijt, wat een van de weinige members was die nog wat nuttigs te melden had hier …
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456


    Interessante ontwikkeling.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Switch ook?
     

Deel Deze Pagina