1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo IV

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 18 mrt 2023.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    eens. ik verlaat t forum
     
    Garrett, Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoe vaak???
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Doe maar
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Wanneer is hij daar eigenlijk mee gestopt?
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Toen Reckuuza de rente niet betaalde.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nu maar weer ontopic lieverds
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja schat.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    on topic, on topic...waar moeten we dan over lullen jorrie? diablo 4? die 2 zielen die dit hier spelen? de game is nog niet uit, dit is prefun

    ik verlaat t forum.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Lekker vertellen over de klasses en builds die je gaat spelen. Speculeren over het verhaal....sorry Lore heet dat geloof ik tegenwoordig.

    Afspraakjes maken met je buddies om co op te spelen.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    oke trap af
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ga Street Fighter 6 spelen en koop deze wel over een jaar. Dan speel ik de nieuwe class Witch Doctor of Paladin in de GOTY editie die over een half jaar als DLC wordt gereleased.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Echt geen idee of dit wat voor mij is. Maar ben een beetje hype gevoelig. Heb ook nooit soort gelijke games gespeeld echt.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Diablo 3 was best geinig maar ik wacht nog wel even op deze. Misschien als ie wat goedkoper is
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is een actie RPG, maar meer RPG dan Diablo 3, hoeveel meer weet ik nog niet. Verhaal is in elk geval een stuk duisterder dan de vorige game en de balans wat betreft vooruitgang boeken en zinvolle loot is gewoon stukken beter. In elk geval in de eerste hoofdstukken en mensen die roepen dat het later ook zo is, konden wel gelijk hebben. Je kon in de beta tot level 25 en men zegt steeds dat je altijd wel goede uitrusting vind.

    Het verhaal gaat over de hemel en de hel en het monster wat het fictieve rijk van Sanctuary maakte. Zij zal hoogstwaarschijnlijk een grote rol blijven spelen in de game. Veel actie, goede gebalanceerde gevechten en loot en een game die gemaakt is met een stuk meer feedback van die hard fans dan Diablo 3.

    Diablo 3 is voor die franchise, wat The Last of Us 2 was voor ND. Echt een game met gemengde gevoelens. Diablo 4 doet vrijwel alles stukken beter dan zijn voorganger. Puntje van kritiek is er wel. In Diablo 2 had je geen quest markers, hier wel. Dus je hebt meer mogelijkheden om ook echt het eindspel te halen, wat wel makkelijker is.

    Eind content gaat vooral om het verslaan van elite vijanden, die op hun beurt weer betere gear kunnen droppen. Het is in deze game wel anders dan in D3.

    En veel meer quests volgen wat ook een beter systeem heeft dan in D3, op basis van mijn uurtjes in de beta's. Het is minder Rambo rammen dan in D3, maar nog wel actie, alleen met meer suspense. Als dat je bevalt, dan is de game wel wat voor je, zo niet, dan moet je hem zelfs goedkoop niet willen aanschaffen. :)

    En als laatste: Veel meer een open wereld gevoel, maar dan op een Mass Effect manier ongeveer. :)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Heb nooit D3 gespeeld dus die referenties zeggen me ook niks. Kijk wel ff keertje reviews denk ik.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doe dat vooral. Het enige verdachte aan de beta's waren, dat ze veel tekort waren. Met World of Warcraft was ik een keer gewend bijna maandenlang op de zogeheten public test realms te zitten. Die vloeiden destijds vrijwel gemakkelijk over in de main game, maar tegenwoordig is dat ook anders.

    De laatste wow uitbreiding is overwegend goed ontvangen, vooral ook omdat Shadowlands ervoor een ramp was op het einde. Blizzard heeft in aanloop naar de release van de laatste wow uitbreiding en deze game veel meer met feedback gedaan van fans dan in de jaren ervoor.

    Er komt in wow nu zelfs een uitbreiding van het tabard systeem is mij verteld. Er zijn in elk geval veel meer positieve geluiden de laatste anderhalf jaar, dan in de jaren ervoor. Verhalen in de beide games zijn er ook sterk op vooruit gegaan en dat maakt dat ik steeds weer terugkom naar die games, ondanks dat ik het anderhalf jaar niet gespeeld heb en dus veel gemist wat ik nu veel makkelijker kan doen.

    Soms heeft het inderdaad zin om een tijd te wachten. In wow kan ik, zonder de quests te hebben gedaan, nu ook vliegen in de zogeheten BFA uitbreiding. Blizzard luistert gewoon beter, maar op basis van mijn ervaringen, goed en slecht, kan wachten en kijken en lezen nooit kwaad. :)
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Zo heel de week hard gewerkt om vandaag eerder weekend te hebben en zometeen Diablo IV te spelen!!
     
    Yellow 13, Reckuuza en WorkingTitle vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Echt wel een vette game hoor, maar zelfs het verhaal doorkomen kan nog best pittig zijn. Ik speel World Tier I en merk dat ik bij de echt grote groepen nog wel eens doodga, dus de uitdaging is er wel.

    Ik zie overigens ook al mensen max level, wat aan mij niet besteedt is. Ik heb een hekel aan dat haasten door de game. In WoW is dat ook altijd zo irritant, dat mensen niet de tijd nemen om te genieten, maar willen haasten naar end game content. Ik wil gewoon niets missen en kan, zeker als je naar de schaal van de game kijkt, zeggen dat dit wel de beste Diablo wereld is tot nu toe.

    Hij is echt groot en heeft wel één ding met Zelda gemeen: Dat je overal wel langskomt zolang je maar blijft spelen. Zoveel shit te doen en ook blij dat ze nu het handige bezigheidje van dagelijks terugkerende quests hebben voor wanneer je niet zo'n type bent van end game content in groepen.

    Snufje van deze grote titel, snufje van die grote titel. Blizzard heeft echt goed gekeken naar de feedback en andere franchises. Grafisch ook een bloedmooie game, die doet denken aan de donkerste plekjes van Witcher 3, met stevige mods erop.

    Blij verrast, maar ik moet door de vele actie op het scherm wel vaak een pauze nemen. Desalniettemin is dit wel zo'n game die ik regelmatig wel even speel. Beetje van dit, beetje van dat, echt een topgame tot nu toe. :)
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    ja sorry man ben buiten
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je speelt toch geen games meer, dus deze post heeft geen waarde. :p
     

Deel Deze Pagina