Kom er gewoon echt niet doorheen. Sorc doet geen damage wat ik ook probeer en aan de campaign komt ook geen eind. Ga niet nog een keer opnieuw beginnen.
Het klopt dat de hit detection niet echt best is. Maar goed, vermaak mezelf er nog prima mee. Impulsieve aankoop???
Gisteren samen met mijn oudste zoon de campaign eindelijk uitgespeeld op World Tier II. Zometeen nog even die quest van Tree of Whisper doen voor betere items. Btw het einde van de campaign met die cutscenes waren echt super vet en bruut.
Misschien iemand ook interesse om evt een Clan te vormen en met de Clan grote events en vele andere leuke dingen te doen in de wereld van Diablo IV? Ik speel op de PS5, maar heb sowieso cross play aanstaan. PS5 ID: BrAzKe_NL
Zojuist de eerste World Boss verslagen. Wat was dit gaaf zeg en ook letterlijk op het nippertje gehaald met nog 18 seconden op de teller!
Ik heb de game ook op mijn PC gestaan. Al lang geleden een zeldzame pre order gedaan, maar ik zit met een probleempje. Mijn PC wordt bij het spelen van de game al erg snel, erg heet. Ik heb voldoende koeling lijkt het, en begin dit jaar onder andere nog het RAM geheugen een upgrade gegeven, maar nog steeds zonder al teveel succes bij sommige games. Met name de grotere games zoals deze. Inmiddels heb ik het 4K pakket, wat mij 40+ gigabyte aan ruimte scheelt, verwijderd. Dit heb ik gedaan met het oog om mijn PC af te koelen, en mijn monitor het enige is wat 4K kan tonen. Mijn videokaart is een 1080 GTX TI. Ik heb 32 GB RAM en een I7 5500 processor onder andere, maar met twee snelle SSD schijven, die gescheiden zijn van elkaar, maar beide wel intern. Heb de instellingen al lager gezet, tot medium, maar ook dat hielp niet, net als het afvinken van sommige andere instellingen die de prestaties zouden moeten kunnen verbeteren. Kan het zijn dat dit nog aan de servers ligt of hebben jullie ook vergelijkbare issues??? Wat kan ik eraan doen? Ninja edit: Performance instelling ergens ook aangezet. Had geen zin vooralsnog.