animaties en characters uit t jaar 0, en so far enkel gameplay gezien van 7 minuutjes. komt goed ubi. stad en vibe moeten deze game redden anders maar weer unity aanslingeren.
Combat mag wel zo worden zoals in Arkham ofzo. Hoe waren de Shadow of Mordor/War games trouwens qua combat? Momenteel zo’n bundle voor 13 euro ofzo, inclusief alle DLC, maar heb niet zoveel met LotR, en games zien er grafisch ook niet heel interessant uit. Alleen dat Nemesis-systeem lijkt me wel leuk.
Combat in die games is niet slecht, maar vindt het ook niet echt 9+. Het meest irritante is dat je veel moet sluipen, maar het beste is dat nemesis systeem waar je genoeg lol en frustraties aan gaat hebben. 13 euro is geen geld, dan zou iedereen hem moeten oppakken. Rommel is er door de dev uitgehaald.
Yeah, ik twijfel, zoals je zegt, 13 is geen geld, maar tegelijkertijd heb ik nog genoeg te spelen en geen storage-ruimte meer, dus is ook geen must-have ofzo.
Haal hem dan digitaal. Webshops als Eneba bieden erg vaak goedkope keys aan en zijn veilig om aan te schaffen. Beetje omslachtig, dat wel, maar dat heeft met de beveiliging van je aankoop te maken. Heb het 2e deel in die reeks, de grootste editie met DLC geloof ik een keer voor een tientje opgepakt ergens lang geleden.
Ik vond deel 1 na een redelijk slome start best leuk. Nemesis systeem was vernieuwend, combat rechtstreeks uit Arkham gejat. Deel 2 was te bloated en kon ik minder goed inkomen. Grafisch is het helemaal ruk nu. Ik zou wachten tot ie 12,50 is ofzo. 13 is te duur.