Ik heb nu net mijn starter Kit binnen. Hij is opgestuurd door X-box Magazine, tegelijk met mijn abbonement. Nu heb ik een probleempje. Als ik bijvoorbeeld in de game MOTO GP zit, dan kan ik in de lobby zien wanneer er gepraat word door een bepaald persoon. Zo'n luidspreker-icoontje licht dan geel op. Als ik iets zeg licht mijn icoontje ook geel op. Maar het rare is, alles heb ik goed aangesloten. Elk stekkertje zit op de juiste plaats en zelfs mijn module brand met een groen lichtje.... IK HOOR MIJN ROOM-MATES NIET!!!!!! Ik zie heel vaak hun icoontje geel oplichten, maar ik hoor ze niet praten, hoe ik mijn mutewieltje ook heb staan...het blijft stil aan de overkant. Als ik dan mijn head-set-module uit de controller haal ( dan zit ik ondertussen in het spel Ghost Recon ) dan hoor ik mijn maten wel praten, door mijn televisie!!! Zijn er misschien instellingen die ik moet veranderen, zodat ik de stemmen van spelers door mijn headset hoor, en niet door mijn televisie. Als iemand mij hiermee kan helpen dank ik hem heeeeeeeeeel hartelijk... The Warrior
er lopen hier meerdere topics over ... je moet de calldesk van MS bellen en je krijgt een nieuwe thuis gestuurd, omdat je het probleem hebt met iedereen vermoed ik dat deze inderdaad stuk is ... of dat je het geluid te zacht hebt staan ... dus je moet dan de helpdesk bellen van MS
Kijk idd even of je je geluid wel op ''hard'' hebt staan. Dat was ik namelijk ook vergeten de eerste keer !
Als je naar dat ding kijkt wat in je controler zit heb je dan een groen of een roodlampje want dan zou het kunnen zijn dat je voice gemute staat. Maar volgens mij kun je ook in het xboxdashboard je voice uitzetten voor parental controle. Dus kijk deze dingen nog ff na anders een nieuwe vragen bij MS.
Nou in ieder geval meeste bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal r een paar ff een reactie op geven: Fardo: ik heb al honderd keer aan het volume-wieltje gedraaid. Ook heb ik hem PRECIES in het midden gezet, dus dan moet je sowieso wel een beetje geluid horen, of niet soms?! De Starter Kit ben ik al van plan terug te sturen, maar misschien is er toch iets dat me kan helpen Pablow: Ik moet mijn geluid op Hard zetten...bedoel je met het volume-wieltje, of kan je dat nog ergens anders veranderen?! Majin: ik heb al MOTO GP, MechAssault, ( en belangrijkst ) Ghost Recon getest. Het lijkt me stug dat ze het allemaal niet doen MisticMac: Het lampje staat op groen ( ben niet helemaal achterlijk ) En bij het Parental Control heb je inderdaad gelijk, daar kan je voice aan en uitzetten, maar ik heb hem gewoon op ENABLE staan dus ook dit is geen oplossing
Dan is er helaas nog een oplossing de calldesk van MS bellen en het probleem uitleggen ... heb je al een andere controller geprobeerd
Ook al een andere controller geprobeerd jah. Ennuh als de MS help desk dat nummer is wat in het Live-boekje staat dat je bij je Starter Kit krijgt....dat nummer spreekt alleeen Engels of Frans, klopt dat?! Nou ben ik geen slechte engelsprater, maar ik heb het liever wat makkelijker in het nederlands uitgelegd. Als jij het nederlandse nummer heb, hoor ik het van je...alvast bedankt
ja dat klopt .. er is geen nederlandse helpdesk helaas ... misschien kan je een e-mail sturen 2 manieren om contact met ons op te nemen met jouw support vragen. TELEFOON 0800 023 3894 Als u slecht horend bent en een TTY apparaat gebruikt, click hier (speciale apparatuur is noodzakelijk). EMAIL Ontvang antwoorden direct in uw Inbox. Email uw vraag naar ons Customer Care Team.(E-mail support is beschikbaar in het Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans).
Het snelste is toch gewoon ff bellen. Die mensen daar zijn erg rustig en nemen echt de tijd voor je met je probleem. En als je zegt my headset is broken can you tell me how i can get en new one zeggen ze is your xbox registerd yes geef je naam of serie nummer door van je xbox en ze sturen je een nieuw set toe. Had zelf binnen 2 min opgehangen en 2 dagen later een mooi pakketje van ups in de bus.
Euhm, jah maar als ik als enige raad van jullie krijg dat ik een nieuwe moet vragen, dan stuur ik deze terug, en dan krijg ik van Haarlems Uitgeef Bedrijf een nieuwe....Maar ik denk, misschien heb ik wel een instelling verkeerd, dus dat scheelt me dan toch weer het wegdoen van de Starter Kit, en het wachten op een nieuwe...maar neej dus NOU DAN STUUR IK M TERUG, EN W8 IK OP MIJN NIEUWE HARTELIJK DANK IEDEREEN!!!!
Oh dat klopt maar je moet wel je kapote headset opsturen naar MS. Ik heb wel een nieuwe gekregen. *) *) *)
Vroeger kon je dat op de website. Maar sinds de nieuwe website er is is dit verdwenen. Ik geloof dat ze nog altijd aan het updaten zijn aangezien het forum ook nog niet werkt. Ik heb de mijne geregistreerd toen ik MS helpdesk heb gebeld. groeten, Mickey_nl