Er zijn al meer plaatjes van de verschillende dvd-drive's in de XBOX op het internet te vinden: Deze vind je op de volgende pagina: Site van toofan.tk Ik weet niet of deze site helemaal legaal is (volgens de policy dan) maar hij is volgens mij van een member van xboxworld.nl forum ( toofan.tk En ik ben ook een gelukkige eigenaar van de samsung drive
Volgens sommigen zou de Samsung de game sneller lezen en laden. Of dat waar is weet ik niet, maar hij is iig veel beter dan die crap Thompson die ik eerst had.
Ik heb ook een tompson is nu ook brak m'n garantie is ook verlopen (je hebt toch standaard 1 jaar garantie???) weet iemand wat t repareren kost of waar je een nieuwe speler voor je xbox kan kopen (geen tompson dus) en ook nog t liefst in NL
Je hebt twee jaar garantie, gewoon Microsoft bellen, die kunnen volgens mij op serienummer controleren. Niks zelf openmaken of erinzetten.
Oh, dat is mooi, dan moet ik maar ff bellen maar M$, krassen die andere spelers eigenlijk ook??? (Philips en Samsung) want op bijna alle disc's van mij zitten krasjes aan de rand
Tijdelijk? Nou ik heb een gloednieuwe X-Box (zie mijn registratie-datum) en heb ook die Samsung, dus die wordt nu blijkbaar op alle Xboxen gezet.
Ik heb een Philips. (De eerste in deze thread??????) En die doet het prima; maakt geen krasses enzo maar kan helaas geen CD-RW of CD-R lezen...........
Ik heb ook een nieuwe xbox, maar ik heb de philips speler. BTW waarom mag er niet gepost worden over gekopieerde xbox-games en dvd's, maar wel over gekopieerde cd's ?
Omdat xbw tegen het kopieren van xbox games is. Waarom je wel over overige gebrande cd's mag praten.. Tja, het is een Xbox site, geen multiplatform.(denk ik)
Kheb ook die eerste maar volgens mij is mijne geen philips, mijne leeste alles: cdr-w etc dvd-r =r etc etc (lees: ALLES;P) mijn versie xbox is 1.2
Uhm hoe zit dat met die versies dan ?? Ik heb net 3 dagen geleden een xbox gekocht en kwam via het forum erachter dat ik dus een samsung drive erin hebt, dat klopt want ik heb geen problemen met cd-r's. heb ik v1.? ???(de beste)
Ik werk bij Samsung en daar op de reaparatie afdeling van de dvd rom en wij maken ook de drives voor de xbox, ik zelf heb een phlips drive en kan geen CD-r CD-RW draaien. Maar binnenkort zet ik er een samsung drive in dan kan ik eindelijk CD-r's copieren naar de schijf. Vraagje kan de Phlips drive wel CD-Rw bij mij blijft ie dan hangen ken iemand dit probleem met een RW in PH drive?
Ik ben schijnbaar één van de gelukkigen met een Samsung DVD lade. Even snel een foto'tje gemaakt ervan