Mooie discussie over DD2. Ben benieuwd of Gamekings na release nog steeds zo enthousiast is. 22 Maart gaan we het zien!
Op de consoles ken je LLamasoft/Jeff Minter mogelijk van Space Giraffe (Xbox 360) en de Tempest 2000//3000/4000 serie (diverse consoles). Zijn games zijn over het algemeen erg wacky en een barrage van beelden en geluiden (LCD trip) in een arcade omgeving.
Hotel Renovator. Lekker voordat House Flipper 2 naar de consoles komt. HR is een prima game, van de studio achter Greedfall onder andere. Bevalt goed. Alleen een beetje jammer dat je het verhaal niet vanaf seconde 1 kan opslaan. Kan dus even overnieuw, nadat ik een kip uit het raam gegooid heb en een kamer gesloopt.
Zozo Capcom haalt de big guns tevoorschijn! Goed om te zien dat er zo hoog wordt ingezet op deze release. Stiekem heb ik het gevoel dat we hier PC gameplay zien, ondanks de PS5 stamp. Zo koop ik deze game wel haha. De actie zelf ziet er in ieder geval erg puik uit. Bewegingen zijn mooi geanimeerd, met weerstand achter elke handeling. Althans zo lijkt het in de trailer.
Hm, beter dan ik had verwacht. Krijg een Just Cause 3 vibe bij het jetpack vliegen en die game deed het vliegen en stunten in de wereld heel goed. Deze titel zou ik zeker nog een keer willen spelen. EDIT:
Say what, Kingdom Come Deliverance op de Switch? En nog een heel redelijke port ook. Knap gedaan door Saber Interactive.
Voor fans van het 4X games. Niet met de beste graphics, maar Millenia probeert wel diverse innovaties door te voeren in het genre. Release: 26 maart.
Rhythm arcade/actie game Hi-Fi Rush is ook uitgebracht op de PS5, als onderdeel van Microsoft's nieuwe strategie om meer titels multiplatform uit te brengen. Nog steeds één van de betere games released in de afgelopen jaren.
ziet er wel heel goed uit zeg. damn next year wordt wel een jaartje opeens. sparking zero, gta6 en DS2. packed.