maar voor dat ik die club in ga krijg ik een hele preek dat ik nergens mag aanzitten, maar dan zit je in een booth en is het een hologram, verwachten ze dat ik de projector swaffel? Hallo CD Project Red antwoorden graag
kantoordagje vandaag. Maar ok halverwege de demo. Ik vind het er wel mooi uitzien allemaal, kleurtjes enzo. Mocht in de character creation ook mn eigen leuter vormgeven. Dat zijn de details waarvoor je een ps5 koopt. Keanu reeves nog niet gezien. Hoop niet dat hij ook dik is.
Waarom kon ik eigenlijk de bilspleet niet customizen. Ik had m graag horizontaal gehad als een cd speler
Ok kwartiertje gespeeld. Voornamelijk in een stripclub gezeten met een vr bril op. POV door een of andere aziaat genomen. Ik heb een hoop verwarde gevoelens nu, voornamelijk of ik nog verder wil spelen
Ok demo voorbij. PS store laat me de volledige game niet kopen. Inmiddels bij mediamarkt een disc versie. Nu mag ik alles opnieuw spelen
Wat zijn eigenlijk echt leuke builds? Ik maak er nu eigenlijk een shooter van wat volgens mij leuker kan