Japanse hardwaresales

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door meteorf25, 26 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies, sluit ik mij bij aan. MS heeft de japanse markt verkeerd aangepakt, helaas. Je moet niet met een westers plan van aanpak komen om de japaners over te halen, jouw spelcomputer te kopen. Dat moet inderdaad subtieler.

2. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met die marketing eens. Met die marketing die meteor net beschreef zal de xbox heel wat succesvoller worden. Want tot nu toe is de marketing in Japan echt mega slecht geweest. Ze hebben daar toch een heel groot deel van de tegenvallende verkoopresultaten aan te danken. Of ze met die nieuwe marketing strategie meteen nummer 1 worden betwijfel ik..... Dat het Japanser moet ben ik het ook mee eens, want ze zijn en blijven xtreem chauvinistisch. Maar nogmaals ze laten hem echt niet staan omdat ie uit Amerika komt. Ze laten hem staan omdat de spellen en de identiteit van de xbox voor hun totaal anders is dan dat ze gewend zijn. Ik begrijp dat de Japanners, die gewend zijn Japanse spellen te spelen op Japanse consoles, westerse spellen nix aan vinden. Maar het is niet zo dat ze naar de winkel lopen en zo zeggen van: "weet je dat ding komt uit de VS daarom koop ik um nie". Ze kopen um nie omdat ze het vreemd overkomt. Kijk je moet eerst zorgen dat die Japanners de xbox beter leren kennen en je moet ze laten spelen, zo moet je ze overtuigen. Dat zelfde geldt voor Renault, dat is totaal vreemd voor Japan. Ze kennen immers alleen Japanse merken. Maar geef je een Japanner een renault zal hij echt niet zeggen dat die veel minder lekker rijdt als bijv. een Nissan. Ik bedoel, je moet de Japanners eerst de Xbox laten kennen. Je moet ze overtuigen van wat hij kan. Een btje Japanse marketing en een Japanse versie (klein) van de xbox, met uiteraard Japanse games zou echt wonderen doen.

Sorry hoor ik moet toch nog heel ff off topic. Ik heb 2 x in mijn replys duidelijk gemaakt dat ik me absoluut niet meer voel dan een ander en nog steeds beweren mensen dat ik naast mn schoenen loop. Ik citeer: 1. "En over het algemeen hebben mensen op het gymnasium iets meer brains dan mensen van het VMBO. (niet dat ze daarom minder zijn btw. kep veel vrienden die op het VMBO hebben gezeten).", en 2. "Dus ik wil echt nie bikkel doen tis gewoon zow. Nogmaals: ik ben daarom echt niet meer als een ander, maar het is puur een tegenargument tegen iemand die beweert dat ik een kontelikker ben met een super laag iq". Dus kweenie hoe ik het anders moet zeggen, in het Russisch miss, maar ik voel me absoluut niet meer als een ander, integendeel zelfs. Ik heb veel vrienden die op het vmbo zitten/zaten en dacht je nou echt dat ik ze "minder" als mij vond?? Dus niet he! Maar het probleem is dat als je zegt dat je op het gym zit iedereen meteen denkt dat je naast je schoenen loopt en arrogant bent. Dat heb ik al zo vaak meegemaakt..........

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  3. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik ken je niet, en als ik zie hoe jij in een aantal van je reply's typt, dan kom je bij mij arrogant over. En dat heeft nou geen rúk te maken met of je nu op het Gym zit, de Havo of het VMBO. Een opleiding zegt niets over je karakter.

Maar goed, ik vind je géén kontelikker met een superlaag iq;).

On-topic =>

Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met de niet Japanse games. Als je in Tokyo eens een keer in een games winkel kijkt, dan zie je echt zovéél games waar je nog nooit van hebt gehoord. Ze hebben een hele andere smaak in Japan kwa games (niet iedereen daar).

4. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok ik snap dat je dat dacht, maar ik was gewoon pissed op iemand. En miss dat ik daarom arrogant over kwam

5. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer je me nou te dissen met het feit dat je op het Gymnasium zit? In de tweede ben ik van het Stedelijk Gymnasium Arnhem gekickt.
    Dat je op het Gymnasium zit betekent nog niet dat je wijs bent. Je probeert gewoon met een verzonnen lul verhaal je mening erdoor te krijgen, dat vind ik vrij zielig. Dat je dan ook nog afsluit met een zielige one liner, omdat je denkt dat je met je fabeltje iemand geïmponeerd hebt is echt te zielig voor woorden.
    Ik kan het mis hebben, maar als ik zo'n beetje je posts bekijk ben je een irritant betwetertje, die met alle winden mee lult over dingen waar je geen flauw benul van hebt. Zo'n ventje die altijd voorin de klas zit en alleen opvalt door zijn hoge studie nijverheid. Dus kruip nu maar weer met je grote waterhoofd achter je computer om met je cyber-vriendjes te kletsen en probeer mij niet meer te dissen.

Help Help!!! X Believer is boos op mij!!! Als hij straks de wereld over neemt door het ondergeschikte proletariaat voor zich te winnen met zijn uitzinnige speeches zal ik vast de eerste zijn die zijn toorn zal voelen.

Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  6. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Wtje kep nog geen eens zin om hierop te reageren. Ik weet zelf hoe alles in elkaar zit en wat ik wel en niet doe, NIET JIJ! Je kunt me geloven of niet, dat is ook jouw keuze. En als jij nog geen eens meer normaal kan discussieren met mij is toch wel heel erg met je. En JIJ begon over mn IQ en daar reageer ik op met het argument dat ik op het gym zit (geen fabeltje btw). Niet dat ik daarom super slim ben, maar ik heb in ieder geval geen SUPER LAAG IQ zoals jij beweert. Ik heb geen waterhoofd en zit niet vooraan de klas: slaat echt nergens op. En die laatste drie regels van jou reply slaan natuurlijk HÉÉÉÉÉÉÉLEMAAL NERGENS OP!!!! Als jij het niet met mij eens bent kun je ook normaal reageren.

7. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke jongens klaar ermee.
    Als jullie dit uit willen vechten graag ergens anders, ik probeer deze draad over japanse hardware te laten gaan.
    Gewoon even diep adem halen en tot tien tellen.

8. Whip It

Whip It Totally Funked Up

Leuk Bevonden:
    0
    X BelieveR:
    Dat iemand zich zo boos kan maken over zo iets onzinnigs. Gniffel Gniffel.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongens, bedankt voor deze constructieve bijdrage - Laten we vooral zo verder gaan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina