Ik ben het wel met die marketing eens. Met die marketing die meteor net beschreef zal de xbox heel wat succesvoller worden. Want tot nu toe is de marketing in Japan echt mega slecht geweest. Ze hebben daar toch een heel groot deel van de tegenvallende verkoopresultaten aan te danken. Of ze met die nieuwe marketing strategie meteen nummer 1 worden betwijfel ik..... Dat het Japanser moet ben ik het ook mee eens, want ze zijn en blijven xtreem chauvinistisch. Maar nogmaals ze laten hem echt niet staan omdat ie uit Amerika komt. Ze laten hem staan omdat de spellen en de identiteit van de xbox voor hun totaal anders is dan dat ze gewend zijn. Ik begrijp dat de Japanners, die gewend zijn Japanse spellen te spelen op Japanse consoles, westerse spellen nix aan vinden. Maar het is niet zo dat ze naar de winkel lopen en zo zeggen van: "weet je dat ding komt uit de VS daarom koop ik um nie". Ze kopen um nie omdat ze het vreemd overkomt. Kijk je moet eerst zorgen dat die Japanners de xbox beter leren kennen en je moet ze laten spelen, zo moet je ze overtuigen. Dat zelfde geldt voor Renault, dat is totaal vreemd voor Japan. Ze kennen immers alleen Japanse merken. Maar geef je een Japanner een renault zal hij echt niet zeggen dat die veel minder lekker rijdt als bijv. een Nissan. Ik bedoel, je moet de Japanners eerst de Xbox laten kennen. Je moet ze overtuigen van wat hij kan. Een btje Japanse marketing en een Japanse versie (klein) van de xbox, met uiteraard Japanse games zou echt wonderen doen.
Sorry hoor ik moet toch nog heel ff off topic. Ik heb 2 x in mijn replys duidelijk gemaakt dat ik me absoluut niet meer voel dan een ander en nog steeds beweren mensen dat ik naast mn schoenen loop. Ik citeer: 1. "En over het algemeen hebben mensen op het gymnasium iets meer brains dan mensen van het VMBO. (niet dat ze daarom minder zijn btw. kep veel vrienden die op het VMBO hebben gezeten).", en 2. "Dus ik wil echt nie bikkel doen tis gewoon zow. Nogmaals: ik ben daarom echt niet meer als een ander, maar het is puur een tegenargument tegen iemand die beweert dat ik een kontelikker ben met een super laag iq". Dus kweenie hoe ik het anders moet zeggen, in het Russisch miss, maar ik voel me absoluut niet meer als een ander, integendeel zelfs. Ik heb veel vrienden die op het vmbo zitten/zaten en dacht je nou echt dat ik ze "minder" als mij vond?? Dus niet he! Maar het probleem is dat als je zegt dat je op het gym zit iedereen meteen denkt dat je naast je schoenen loopt en arrogant bent. Dat heb ik al zo vaak meegemaakt..........
Laatst bewerkt: 29 aug 2003