Hey forumleden, Er wordt hier druk Hogwarts Legacy gespeeld, mocht iemand er klaar mee zijn, stuur mij even een PB. Ik heb wel interesse in een goed tweedehands prijsje. Voor de Xbox versie. @lwn Ook al wordt het nauwelijk meer gebruikt, wellicht de tags aanpassen? XSX en PS5 staan er niet bij.
Ik heb inmiddels aardig wat met m'n toverstokje heen en weer gezwiept. Wel een wat andere vibe dan in Mass Effect. Ik heb ook nog niet van die lekkere s*ks scenes gezien als in ME1. Gelukkig kan ik wel slurpen aan de butterbeer. Wel blij dat de trage lift momenten niet in Hogwarts Legacy zitten ha ha ha. De vriend van mijn tante heeft Hogwarts Legacy ook gekocht. Maar die speelt op Easy, heeft ook niet zoveel tijd om te spelen. Hij is namelijk automonteur en er zijn tegenwoordig nogal wat auto's kapot. Ik ben zelf op normal gestart, wel toe aan een echte uitdaging. Natuurlijk voor Gryffindor gegaan. Die andere huizen zijn het toch net niet al sprak de evilgamerz stijl van Slytherin mij ook wel aan. Ik ben kapot, ik ga naar bed. Hou jullie op de hoogte.