Fijn om te lezen dit Yerewn, bedankt! Ik help anderen graag. Kom je er nog steeds niet uit @Napoleon1963 ? stuur me dan even een pm!
Dit soort negativiteit kunnen we hier niet gebruiken geel. Graag een opbouwendere bijdrage voor dit forum. Je kan het
Reck is onmisbaar voor dit forum. Zoveel positieve vibes altijd, dat trekt gewoon nieuwe leden aan. Ik denk dat iedereen het met mij eens is dat we daar allemaal een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik vind het zo mooi hoe we elkaar hier helpen. Als ik nog iemand blij kan maken met een oude Nintendo ds laat maar weten
Dankzij jouw uit goede uit leg en filmpje Is het gelukt Wil je bedanken voor de reactie en je tijd Groet Napoleon1963
ja Reck is de parel van dit forum, ook met z'n tomeloze inzet om anderen te helpen gecombineerd met passie voor AC Unity. Mijn week kan niet meer stuk
Als Reck kan veranderen in een beter mens, dan kan iedereen veranderen in een beter mens. Yerewn, die zijn kapitalistische graaierij opgeeft in de big-money bankenwereld, en morgen een klots verf op een Van Gogh slingert om te protesteren tegen klimaat-verandering, of Yellow, die voortaan probeert om scherpere foto’s te plaatsen. Zelfs ik kan iets minder negatief doen over Nederland, want kom op, zo slecht is het hier allemaal niet. We hebben stamppot, grijze luchten, en het meest vervuilde grondwater in Eu … oh, daar ging het weer bijna mis, maar ik probeer mezelf te verbeteren, en dat komt door het voorbeeld van Reck. Na de leegte die het vertrek van Zifnap heeft achtergelaten op deze website en in onze harten na zijn vertrek (door Reck), gloort er nu weer hoop aan de horizon voor een betere morgen …
Kijk, daar doen we het voor. Nu heeft mijn post toch een soort ‘rare Pokemon card’ waarde gekregen. Een post bekroond met een gouden randje. Jullie zullen dit gevoel nooit kennen. Zo’n Zifnap-like hit toch anders dan zo’n Yellow-like.
Hey @Napoleon1963, ik ben inmiddels benieuwd hoe het nu met je gaat. Waar ben je nu in de game? Vind je het wat? Zou leuk zijn als je blijft plakken hier, je bent welkom! Nieuwe leden kunnen we goed gebruiken. Groenten Reck
Hey @fredfenster ik ben inmiddels benieuwd hoe het nu met je gaat. Zou leuk zijn als je blijft plakken hier, je bent welkom! Nieuwe leden kunnen we goed gebruiken. Groenten Geck