https://store.epicgames.com/en-US/news/astro-bot-takes-game-of-the-year-four-others-at-dice-awards ASTRO BOT
@Fiasco : Skip jij Avowed maar. Binnen een kwartiertje of wat na de opening krijg je een traktatie van de stemacteur van Garrus van Mass Effect. Game is hier en daar een beetje Mass Effect, herken de stem van de Ragni Queen ook, Outer Worlds, Fallout en nog meer shit. Maar prachtig mooi. Net als KCD 2 weinig fouten in de game nog. Slechts kleine fouten. En ik zeg overslaan omdat je The Legendary Edition van Mass Effect emotioneel ook niet aankon vanwege Garrus.
Ben ik nou als enige benieuwd wat de traktatie van de stemacteur van Garrus dan is? Pannekoeken afgewisseld met druiven op een satéprikker? Zelf gemaakte cupcakes? Croissantjes voor Yilong? Een lapdance? @Yellow 13 hou ons niet langer in spanning!
Hey. Laatste gerucht is dat de remake van Tony Hawk 3 & 4 er nu toch aan komt. Bron; Reddit gaming leaks. Tony Hawk Remake 1/2 is echt geweldig, en volgens mij had ik relatief goede herinneringen aan Tony Hawk 4, dus goed nieuws. Al was Tony Hawk 3 of 4 volgens mij wel iets TE snel.
Oh, dat weet ik niet eens meer, echt al heel lang geleden dat ik gespeeld heb. In TH1/2 wel die timer en heb daar verder geen issues mee, maakt het wat uitdagender als arcade-game …