Naoe all the way voor mij. Heb niks met die Yasuke. Niet omdat hij uit Afrika komt, maar hij is log en zwaar en traag. Naoe is mentaal gezien ook sterker in een door oorlog verscheurd Japan. En gezien de historie ook natuurlijker om met haar te blijven spelen imo. Sterk personage naar mijn mening. Yasuke is gewoon erg geforceerd en klopt historisch weinig van.
Ben nu in Act 2 (18u gespeeld), dus kan switchen. Maar die shinobi is echt wel een bazig character, sinds AC1 niet meer zo'n echte assassin gevoeld. Stealth is echt nog nooit zo goed geweest, maar zou wel even de difficulty daarvan wat omhoog gooien. Wereld ook echt prachtig. Alleen die dialogen, het lukt ze maar niet om een beetje menselijke mimiek in die gezichten te krijgen, dat blijft gewoon kut. Maar vooralsnog zit ik wel op een 9. Aanradertje.
Gisteren avond ook de eerste 2 uurtjes kunnen spelen. Wat me nu al opvalt van verschil is dat er al meer verhaal inzit ofzo. Beter gedaan als de laatste versies. Nu wil je ook echt die kopstukken vermoorden en dat had ik bij de vorige niet wereld is inderdaad prachtig.
Enige wat me mateloos irriteert aan de game, is dat je icons op de map maar heel beperkt zijn. Driemaal raden wat Ubisoft apart verkoopt in de in game shop. Ook de gear op lage niveau's stelt echt geen zak voor en voelt een beetje als opvulling. Verhaal inderdaad opvallend goed, met name op het begin, maar voor de rest merk je wel dat het een echte Ubisoft original is.
Heerlijk: Je kan echt niet omgaan met mijn posts. Dus maar weer in herhaling vallen, jaloers doen omdat ik gelijk heb en dan ondertussen wachten tot je kan fappen op de likes.
Misschien moet je je eens tot gameplay richten in plaats van randdetails van icoontjes op de map of dat de stats van gear niet goed zijn.