@Yellow 13 https://pu.nl/artikelen/nieuws/eers...-elder-scrolls-4-oblivion-remastered-te-zien/ schijnbaar komt deze remastered volgende week al uit!
altijd beter dan Geel's aarsvijand. Maar opzich wel leuk om te spelen dan, zo lang geleden dat ik er eigenlijk niks meer van weet behalve dat ik met mn umbra zwaardje overal heenging.
LETS FUCKING GO /CAP heb geen tijd zoals in 2006 om van 10:00 in de ochtend te spelen tot 12:00, ontbijten, xbw lurken snel, tot 18:00 spelen, avondeten, tot like 23:00 spelen en repeat every fucking day
Nou dit lijkt me best leuk. Dit is de enige elder scroll game waar ik wat verder in ben gekomen. Morrowind niet veel verder dan Balmora gekomen en Skyrim niet veel verder dan de eerste draak tijdens of net na de prologue.
eerlijk ik heb hier best zin in. amazing herinneringen aan oblivion. ziet er ook beter uit dan skyblivion. maar ook eig weer niet. heb geen geduld meer voor deze shit.
Ja destijds was het wel een game die ik 10 u per dag speelde. Benieuwd hoe dat nu gaat zijn maar wel beetje hyped