[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.801
    @Zifnap : Bethesda en Todd Howard hebben het hele team achter Skyblivion codes gegeven voor de remastered/remake van Oblivion. Gratis en voor niks en erbij gezegd dat ze het project niet gaan stilleggen. Bron: Xbox Magazine. Link ben ik kwijt. Hep gestaan op Facebook. :D

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.469
    Ik lees het ja, maar volgens mij zijn het gewoon de game keys, niet zozeer de code. Want bij dat laatste krijg ik eerder het gevoel dat we een Skyblivion in de Remaster gaan krijgen. Dat zou helemaal een giller zijn.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.801
    Dat bedoelde ik ook kerel, maar dacht dat codes wel duidelijk was. Niet alles hoeft tenslotte in het Engels. Maar goed. Geeft helemaal niks hoor. Ze hebben dus allemaal een kopie van de game gekregen, wat getuigd van sportiviteit van Bethesda's kant. <3

Laatst bewerkt: 24 apr 2025
  4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.405

Laatst bewerkt: 24 apr 2025
  5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.469
    Aparte reactie. 1) Nee, je was niet duidelijk. 2) Ja, dingen mogen in het Engels (maar idd niemand dwingt je er toe). 3 ) Boeit het iets dat het wat geeft. Was iemand hier op zoek naar jouw vergiffenis dan?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.801
    Nee hoor. =(

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.469
    Trek het je niet zo aan. Ben gewoon jezelf. Die stoerdoenerij hierboven heb jij niet nodig om gehoord te worden.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.801
    <3

Zifnap vindt dit leuk.
  9. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.405
  10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.405
    "And here we are. Three days after launch. One million copies sold. Thank you for believing in Clair Obscur: Expedition 33."

"This number includes units shipped to retailers, and does not encompass our awesome GamePass players. Thank you all."

Yellow 13, Jorrie, Zifnap en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.405

Laatst bewerkt: 29 apr 2025
  12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.405
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.225
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.801

Omgekeerde tracks onder andere. Lange video. :)

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.196
    De game is zo pijnlijk geworden met al die onnodige rommel met het geforceerd benoemen van clean racen en die oneliners als je als eerste finisht :')

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.726
    Het wordt pas een realistische game als je je pitwall kan vertellen dat ze een tea break moeten nemen

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.138
    Gewoon innovatie gebruiken; schelden in de microfoon van je controller wanneer je in de wielen gereden wordt, en dat je dan een penalty krijgt voor vloeken …

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.801
    Geen flauw idee nog steeds wat ik van deze game moet denken en of je een beetje rustig Grace Sites kan vrijspelen. En een SP element ging er rond over internet? Ik wil hem graag, maar eigenlijk alleen als er veel meer duidelijk is over het totaal. Het is mij, ondanks de video, nog steeds te vaag.

19. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.405

Hangar 13 is hinting strongly that it has no intentions to make Mafia: The Old Country your next "forever game."
    Instead, the game's creators call The Old Country "a focused, linear experience that combines quality storytelling, authentic era immersion and a refined take on the familiar Mafia gameplay." Hangar 13 president Nick Baynes said in a news release that the smaller, more linear approach "allows us to deliver a story that's gritty, grounded, brutal and emotional."

Further reinforcing the smaller, less-bloated design of Mafia: The Old Country is this statement from the president of publisher 2K, David Ismalier, who said, "We think there's a large audience for compelling stories that don't require massive time commitments." Ismailer added that The Old Country "can easily complement the other more persistent games our players also love and engage with on a more consistent basis."

The strongest evidence of Mafia: The Old Country's scope is its price: 2K is selling the base game for $49.99. There's a Deluxe Edition that costs $59.99 and includes a bunch of extras, naturally, but the asking price is certainly atypical of AAA game releases in 2025.

Laatst bewerkt: 8 mei 2025 om 18:11
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.914
    Loevvvv oprotten met open world shit - geef me Mafia 1/2 stijl.

Deel Deze Pagina