Eén van de meest verrassende demo's op de Steam Next Fest op dit moment. Ik weet niet waarmee ik deze game kan vergelijken (ik denk steeds aan Arkanoid, maar dat is het ook niet), maar uniek is het zeker.
Had ik jullie al verteld dat Claire Obscure: Expedition 33 een pareltje is? Bijna uitgespeeld, wordt elk uur beter dat spel. Voorlopig nog met side content aan het uitstellen om naar de laatste boss te gaan. Ik hou jullie op de hoogte.
Vond sommige stukken wel net wat te lang duren maar verder prima game inderdaad. OST is ook geweldig.
En zo'n heerlijke balans in de techniek zoals ik het beleef. Zelden zie je meer iets dat zo goed geoptimaliseerd is. Trouwens: Ik heb zowaar een sub boss in Lies of P neer. Die irritante treinstation medewerker. Had in een reactie op Gamer gezien dat er nu 3 standen inzitten. Moest ik natuurlijk even uitproberen.
Klert obscuurr exksepedision 33 had ik al gezegt maar was verwijdert door jorrie ofso ik snap niet waarom hij so de pik op mij heeft misschien slechre dag??
Ik ben wel benieuwd wie er schuil gaat achter thomas. IP was niet herkend toch? Mysteries of XBW. Wel goede spel keuze Thomasje. Waanzinnig spel. Zelf net klaar mee en maar eens verder met Indy. Ik hou jullie op de hoogte.