Lang verhaal, maar ik hoop dat de uitleg zo duidelijk is om hem eigenlijk nergens voor aan te schaffen, behalve onder de tien euro of gratis:
2,5 minuut gekeken, maar absoluut een dikke nee. Er mist nog ontzettend veel content. Ik zie enorm veel dingen in die video, wat al van jaren geleden was op de andere consoles en PC. De Multiplayer en sociale online hubs, zijn er al jaren op andere versies. De Switch 2 gaat het renderen van beelden en het verversen van beeldsnelheden heel slecht trekken. Dit loopt zelf nog niet eens 100 procent soepel op de Xbox series X en PC systemen. En zo kan ik nog wel even doorgaan met dingen opsommen, maar laat ik er eentje van Recka bijgooien: Onvolledige troep.
De content hierboven is er al ten dele sinds de launch in 2016. De MP had je toen al op de oorspronkelijke manier, alleen lang niet zo uitgebreid. Bungie even erbij halen: Content volledig nieuw maken, oude shit weg doen of maskeren met opgepoetste content die wat uitgebreider is. Verschil tussen Hello en Bungie: Bij Bungie kost het je iedere keer een Godsvermogen en is het je geld nog minder waard, Hello games doet gratis.
En dat gaat imo ook op voor de Switch 2 versie. Beter haal je hem voor een paar euro op andere consoles, liefst PC met controller, tijdens de sale, met alle content en patch updates. En dan ben ik sporadische motion sickness en extreme fotogevoeligheid nog vergeten. En de oorkanker die je soms van lasers krijgt en gevechten met wapens tegen dieren of sentinels.
Nadat ik een achievement haalde, bewust naar de makkelijkste weg gezocht, die mijn totaal score weer op een 0 liet eindigen, de game ook gelijk weg gedaan. Beste console om de game met volledige content toch te proberen. PC, met zware specificaties, of PS5, al was het maar omdat ik de beelden daar net wat beter of mooier zie lopen. Alle consoles worstelen overigens ook nog met de framerate, zelfs bij het opstarten van de game na de druk op de start knop. Dat probleem bestaat ook al sinds de lancering in 2016 en is nooit opgelost.
@Jorrie : Sorry voor het lange verhaal, maar ben recent je frustraties met de game wel gaan begrijpen. Het is in het kort kopieer en plakwerk van bestaande formules, Bungie, en bij Hello games, deels ongeleverde content, deels kopieer en plakwerk van bestaande formules.
Verhaal bewust in spoiler gezet. Scheelt weer wat ''spam.''