Ik zie trouwens aan de poll dat dit de beste openingspost ooit is. Zijn daar XBW awards mee te verdienen?
Metaphor ReFantazio, The Division 2 en meer naar Xbox Game Pass - Gamingnation Lekker hoor!! Zit nog diep in die andere topper; Claire Obscure (kent iemand die? Aanradertje hoor!!). Kan ik daarna gelijk verder met deze. Enige lastige is dat ik niet meer zoveel speel en dus niet zeker weet of ik niet al over het kantelpunt ben van games kopen en verkopen ipv abonnement a 17,99 per maand.....
Nou vriendjes en vriendinnetjes, het is zover. Ik ben begonnen met Metaphor. Na het afronden van Claire Obscure (kent iemand die? Goede game!) Is het tijd voor die andere schijnbare hoogvlieger in jrpg land. Tot nu toe nog niet overwhelmed. Behalve dan door de UI en constante drukte op het scherm.... meh. Het is ook weer even schakelen van die vernieuwende turnbased combat van CO naar eigenlijk weer een basis variant met relatief weinig diepgang. Desalniettemin nog wel boeiend genoeg. Ik geef het nog een paar uur en dan de knoop doorhakken, doorgamen of doorzeiken. Ik hou jullie op de hoogte.
Ja ja, zo houd MS je lekker aan de 17,99 per maand..... Na deze is het wel klaar overigens en hoop ik ergens goedkoop Fantasian Neo Dimension op te kunnen pikken. Demo gespeeld en dat is echt een fijne jrpg.
Metaphor wordt nog veel beter als je dadelijk wat meer archetypes unlocked hebt. Maar ik vond juist het parryen en dodgen in Expedition 33 niks. Ik wil juist turn based, omdat je 3 jaar de tijd per move kan nemen. Anders ga ik wel Sekiro spelen.
Dat is goed om te horen. Vind de rust van turnbased ook z'n charme hebben. Maar bij CO was het naast dodgen, parry vooral het bijna kaartspel achtig opbouwen naar de sterkste aanvallen wat ik zo tof vond. Je speelde echt met z'n drieën om tot de beste aanvallen te komen. Maar wellicht dat Metaphor ook daar nog in uitbreidt, het heeft niet voor niks zoveel positieve reviews gehad.
Nee, gaat hem niet worden. Niet mijn game. Begrijp wel dat hij goed is ontvangen maar vind het niet boeiend genoeg. South of Midnight nog uitspelen en inmiddels spelletjespas opgezegd per eind deze maand.
Ik ben in mezelf teleurgesteld dat je op basis van mijn openingspost de game toch niet helemaal bij je vond passen. Toch gefaald in verwachtingsmanagement hier. Sorry