Ziet er wel HEEL erg hetzelfde uit als Tsushima. Had eerlijk gezegd wel een iets grotere jump verwacht op bepaalde gebieden, zoals character-models enzo, maar goed, zal ongetwijfeld weer een must-play game worden.
ja eens, ninjas die uit de sneeuw komen zijn wel vet, meerdere wapens ook wel. het zal heel bekend voorkomen maar heb er wel veel zin in. En ja uiteraard ga ik met japanse stemmen spelen
Ga deze niet kopen met de gevoeligheid waarmee exclusieve games nu naar andere consoles komen. Mogge.
dus als ik het goed begrijp ga je de game niet halen omdat ie wellicht naar een andere console kan komen terwijl je al die consoles hebt staan?
Gaat om een eventuele dubbele aankoop. Dan wacht ik liever een jaar als het nodig is. Ik speel hem dan liever op de Xbox Series X dan PS5 als ze toch games blijven uitwisselen.
Die jij regelmatig 24 uur aan liet staan op Home om vervolgens geen fuck te doen. Geen wonder dat het zeven jaar duurde voordat je uit je flat kwam. Het zal de stroomrekening wel zijn geweest.
De bloederige Takashi Miike mode is dan ook wel weer een fijne toevoeging … Tsushima was wat dat betreft wel echt iets te ‘tam’ …
Wat een plaatje! Wanneer je helemaal alleen door de natuur loopt verdwijnt de HUD tijdelijk, om het landschap nog beter tot zijn recht te laten komen. Maximale immersie: chef's kiss. Wapens uit handen slaan: ook gaaf. Ben benieuwd naar hoeveel gameplay afwisseling er in het definitieve spel zit. Vond GoT best goed, maar uiteindelijk werden bepaalde gebeurtenissen te vaak verhaald (weinig variatie). Dat vind ik dan afbreuk aan de immersie doen. Twee soldaten worden aangevallen door een beer? Die gebeurtenis heb ik wel honderd keer voorbij zien komen in GoT. Ik hoop dat GoY het op dit punt beter gaat doen.