ok ik zit er weer helemaal in! Wereld is mooi, ik heb een hideout, ik heb zwaardjes. Helemaal heerlie. Sasuke alleen in de proloog gespeeld, voelt duidelijk sterker aan en toen ik dezelfde speelstijl het het ninjavrouwtje deed ging het mis, dus meer de Shadows in. Vermaak me prima. Alleen die bergen zijn irritant, wil steeds afsnijden en dan loop ik dus 10 min met de camera te kutten maar misschien moet ik gewoon op het pad blijven. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler ik hou jullie op de hoogte
Goede vraag! Ik vind het er grafisch goed uitzien, de sfeer past goed bij de tijdsgeest. En je kan katten èn honden aaien. Ik vind de combat tot nu toe best uitdagend (speel op hard) en merk dat het light armor niet alle klappen tegenhoudt dus je moet slim vechten en gebruik maken van stealth. Ik vind het verhaal ondanks dat het een standaard wraakzuchtig verhaal is best amusant.
NOU JA HELEMAAL VERGETEN. Je kan dus gewoon bamboo choppen met je katana. Fuck die pandaberen, gaan maar naar de snackbar
Nou dat klinkt als een leuk spelletje zeg. Ik zou het bijna gaan spelen. Het is dat ik er geen reet aan vindt. Eigenlijk alleen AC2 en Black Flag vond ik top. Rest heeft mijn nooit meer geboeid, wel geprobeerd. Maar veel plezier. Pas als je eindelijk met Claire Obscure bent gestart besef je aan wat voor inferieure shit je nu je tijd aan het verspillen bent.