Dit is best leuk. Vind alleen die kinderlijke stijl wel altijd lastig. Maar de gamdplay is best verslavend
Uitgespeeld na zo'n 25 uur. De komende week nog de laatste dingen doen en dan heb ik er wel zo'n beetje alles uitgehaald dat ik wilde. Maar wat een game! Ik heb Clair Obscur nog niet gespeeld, dus kan daar weinig over zeggen, maar dit is voor mij toch wel moeilijk te verslaan als GOTY! De game had voor mij alleen in een van de levels richting het einde een klein dipje, maar daarna pakte het de draad weer dubbel zo goed op. Verslavende gameplay, toffe werelden en characters, gewoon goede OST met hier en daar bangers, het klopt allemaal. Het voelt vaak ook niet als een pure platformer, maar als een mix van Mario, Zelda en wat andere Nintendo games En dan is het laatste uur van de game echt puur genieten, wat een einde! 100% een Nintendo classic van dit team die gewoon in het rijtje Galaxy en Odyssey thuis hoort. Zoals jullie merken, dus 100% TROEP / TROEP!
Lekker doorgepakt Modder. Jammer van Claire Obscure. Maar niemand is perfect. Hou je ons op de hoogte over de laatste dingen die je nog wilt doen?
modder echt een beetje jaloers. dit zou ik dus wel echt supergraag willen spelen. geef me je switch ik livestream voor jullie