Maar ok KCD2 en COE33 zijn wel GOTY contenders hoor pohhhh heb ondertussen 12 tabs open op mn iPhone over best builds best picos best skills. Zit er helemaal in
Beide Axios neer, ben wat overpowered in story geloof ik. Vanaf zaterdag 2 weken op vakantie, slechte timing denk niet dat ik hem dan al uitgespeeld heb
Jaloers hoe veel uren jij er doorheen knalt. Zit nog steeds te kutten in Kuttenberg.. wil wel door maar komt er niet echt van
De pont van Bodo ging niet. Dus toen moest ik naar Bognes rijden en daar de pont naar Lodingen. Uiteindelijk 7 uur lange trip en ruim 12 uur onderweg geweest. Nu net wakker en zo ontbijten
Jeetje wat een avonturen maak jij toch mee. Hoe duur is het croissantje daar? Beetje vergelijkbare kwaliteit als HK?
Geen idee of ze dat ook in CO hebben, maar dat graven in Donkey Kong Bananza vond ik best grappig. Op een gegeven moment werd het wel wat teveel en skipte ik wat bananen, maar ach...
Pracht verhaal die game ja, maar erg repetitief wat betreft het graven en de bananen. En best wel een grind in het begin als je boss battles goed wil doen. Wel een game waarbij je met een wat door grinden echt een sterker gevoel krijgt ontwikkeld. Technisch en qua verhaal is Donkey Kong Bananza gewoon GOTY materiaal. En als het om de support voor de game gaat, game of the decade.