[Multi] Battlefield 6

Discussie in 'Games' gestart door Servantes, 31 jul 2025.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.842
    Dat is ontzettend zeldzaam voor een studio die onder EA valt. Maar wel erg netjes. :thumbs:

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    10.161
    Wat

Garrett vindt dit leuk.
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.994
    oh ik dacht omdat arabieren ea hebben overgenomen we met fiasco israel gaan plat bombarderen in battlefield 7

Yerewn vindt dit leuk.
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.994
  5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.260
    Best een leuk spelletje

WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Pierre Naaktgeboren

Pierre Naaktgeboren New Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind dit ook een leuk spelletje.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.508
    Volgens mij is er een goede basis gelegd. Als EA dit over een tijdje kan uitbreiden met gave DLC kaarten, dan kan dit zomaar eens het succes van BF3 of BF4 evenaren.

WorkingTitle en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.508

MP review. SP vond deze reviewer tegenvallen. Ik had het trouwens over DLC kaarten, maar op de roadmap staan dit jaar i.i.g. nog drie gratis maps.

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.174
    Ik weet niet of het op console het succes kan evenaren wanneer online gaming nu duurder is geworden en meerdere mensen toch zijn afgehaakt daardoor, maar het lijkt een prima spelletje te zijn geworden, als ik alle berichten zo lees …

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.462
    REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) and Battlefield Studios have revealed that Battlefield 6™, the ultimate all-out warfare experience, is a record-breaking success, shattering long-standing records for the Battlefield franchise – solidifying Battlefield 6 as one of the biggest gaming and entertainment launches of the year.

Following a record-shattering Open Beta in August, Battlefield 6 now has the biggest opening ever in the storied Battlefield franchise. Battlefield 6 hit all-time highs for franchise sales during the first three days of launch, selling over 7 million copies and counting. Thanks to the series’ passionate community, the game had over 172 million matches played online and accumulated over 15 million hours watched on streaming services during the 3-day weekend as well as earning the most concurrent players for Battlefield ever.

Electronic Arts Inc. - Battlefield 6 Shatters Records Becoming the Biggest Launch in Franchise History

Deel Deze Pagina