Voor de gasten die niet zoveel poet hebben een leuk digitaal setje van Creative met een optische ingang voor 50 euro, eigenlijk voor de PS2 maar natuurlijk ook te gebruiken voor de xbox kijk http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=146&page=
right...... dolby digital uit 2 boxen die je niet eens uit elkaar kan zetten. maarja, uiteindelijk heeft de ps2 maar bar weinig dolby digital geluid. áls je zoiets koopt doe het dan goed. ga naar de erkende apparatuur winkel en koop een fatsoendelijk setje
snap ook echt niet hoe uit 2 boxjes die 5cm uit elkaar zitten dolby digital surround kan krijgen. en de ps2 ondersteund toch helemaal geen dolby digital?? het beste is gewoon een echt set uit losse componenten maar goed dan ben je wel erg duur uit. kheb zelf de Creative inspire 5700 is 5.1 set. DTS dolby digital, prologic en zo. echt een goed setje voor zijn geld.
Ik dacht ook dat ps2 geen dd heeft. Maar ik speelde ooit een keer mgs2 op de ps2 en bij opties kon je dd5.1 aanzetten. Moet ik even gaan opzoeken, ik vraag het me nu wel af....
ps2000 ik heb z'n ps2000 setje maar daar komt een behoorlijk geluidje uit moet ik zeggen het is ook geen echte dolby maar virtual dolby je moet het boxje z'n 1.5 meter van je af zetten voor het effect te krijgen hij is natuurlijk niet te vergelijken met mijn logi z680 trouwens in het beginne koste de ps2000 iets van 7 a 800 gulden ik raad hem zeker aan en ja de ps2 heeft dd
tja, dan heet het virtual dolby surround. en géén dolby digital. dus wat ze zeggen op de site klopt van geen kanten.
Je hebt gelijk ja, ik heb m door. als t met 5 boxen zou zijn zou het dd5.1 heten. anders gewoon dd. logisch eigenlijk
Hallo iedereen.., Ik zat een tijdje geleden ook aan deze speakers te denken maar uiteindelijk heb ik de 5500d gekocht coole speakers trouwens.. Wat deze speakers eigenlijk doen is een soort emulatie om een soort dolby surround via 2 speakers laten komen dus net als Dolby Digital...het aansluiten doe je via een optical cable. Meer vragen hier ben ik.