[JSRF] rokka heights

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 3 sep 2003.

1. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    eerst wordt ik meegezogen door die grote machine.dan moet ik naar boven grinden.het is een raar land met all zwarte mensen achter ui en ik geraak tot boven en dan zit ik bij die grote kerel maar ik weet niet wat je daar moet doen.

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Poeh, lang geleden, volgensmij moet je die kerel daar boven omver rijden, en dan bespuiten. En dan weer naar beneden, opnieuw graffiti halen en opnieuw doen, totdat hij dood is.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet hem wel met "extra" snelheid omver rijden en zorgen dat je niet weer van het platform afpleurt

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ja inderdaad, je moet de boost gebruiken. Thanks X!

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    En trouwens dat heet niet Rokka Heights. Er is wel een Rokkaku Dai Heigts in het spel maar dat is heel iets anders.:confused:

Voor dit gedeelte kan je het beste iemand nemen die veel spuitbussen kan meedragen. Je moet hem 2 keer omverijden met een boost en dan verschijnt er een graffiti logootje op zijn buik. Mocht je graffiti op zijn, onderaan ligt graffiti en die komt na verloop van tijd weer terug.

6. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke het is gelukt en hoe kan je nu die jet's verzamelen om andere characters bij te hebben.

7. shumi

shumi Guest

in elke straat de secret tape vinden, dan alle graffiti overspuiten en alle street challenges doen zodat alle soul point er komen. Dan alle soul points in een straat verzamelen. Als je ze allemaal hebt, ga je met Roboy praten in de garage en kies je test run. Dan kan je (in de straten waarin je alle soul points hebt) test runs doen. Je moet steeds 3 testruns doen (CTF of Race, trucjes en nogwat) en daarbij moet je als 1e in de ranglijst eindigen. Heb je dat bij alledrie de testruns gedaan dan krijg je een xtra personage (soms).

Kijk voor de personages (waar je ze kan halen) bij de gamehulp in xbox magazine 2 van 2002. Daar staat het in.

Succes, ik heb lang niet alle personages gehaald (geen zin)

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, nu we toch bezig zijn. Moet je die graffiti van de Golden Rhino's ook overspuiten om die Jet Rankings te kunnen halen? Want bijvoorbeel bij Dinosaurian Square staat er in niet dat je het over moet spuiten, maar het hokje is wel donker, maar er staat ook weer niet cleared.
    (Ik ben een beetje vaag, I know)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee is niet verplicht, ik heb het gewoon open gelaten.

Deel Deze Pagina