Release PS5 en PC vandaag. Ik heb de hele avond al niks anders zitten spelen. Kan gewoon niet stoppen haha. Enhance heeft wat mij betreft zichzelf overtroffen. Audiovisueel is het een waar genot. Speelt ook prima zonder VR hoor, maar zorg i.i.g. wel voor goede boxen/headset. Enjoy!
Nice man. Heb zelf nu ook early access van Enshrouded. Man: Die game verkeerd al in zeer goede staat. Minder dan 24 euro omdat die in de aanbieding is op Steam. Komt volgend jaar, ongeveer in de eerste helft, ook uit voor Playstation 5 en Xbox Series S/X. Heeft van alle grote franchises het nodige goede genomen.
Clickbait titel, maar de game had ik eerder al eens iets van gepost. Nog eerder uit dan TES 6. Maar dat uitzicht.
Haha ja, maar vind het wel vermakelijk hoe die zelf niet in de gaten heeft dat die zich helemaal voor lul zet. Je hoeft maar een paar reacties onder die video's te lezen en hoe daar mensen op stemmen, om die conclusie te kunnen trekken. Hij verdeeld mensen ook echt. Soms krijg ik ook het idee, dat die aan de ene kant een moraalridder wil zijn, de andere keer gewoon puur opruien. En zelfs mijn woning is niet zo'n zwijnenstal. Snap wel waarom er eigenlijk nooit iemand bij hem kwam.